XXL Nutrition

Wat doe jij op dit moment???

Misschien ben jij sowieso meer dan ik ooit zal worden...haha..al kan ik me dat niet echt voorstellen. Jij overigens ook niet als je een sprankje intelligentie zou hebben. Of ben je dyslectisch :roflol:

Ik schrijf zoals ik spreek.

En ik ben en blijf meer dan jou ;).

(ik hoef trouwens niet eens te werken heb een erfenis :P maar voor jou zeg ik het wel ff, ik heb havo gedaan EN gehaalt ook nog met een 7 voor nederlands ;))

Losertje dat je op schrijffouten let, je zou verbannen mmoeten worden met je vieze fatsige lichaam(of juist een lelijk mager mannetje?), ik sport liever meer dan lezen idd ;)

En truwens, spellen is niet iets wat je intilligentie weergeeft maar zegt alleen iets over dat je gestudeert heb.

Als jij in het egt zo tegen mij zou doen zou ik dat lange k*tlichaam van je breken!
Het recht van de sterkste noemen we dat en ik ben denk ik ook nog slimmer dan jou aangezien jij mensen afkraakt op wat spelfouten, zielig ventje.

Oja EQ noemen we dat, maar mijn iq ligt ook hoger dat weet ik 100% zeker;)

(enja ik weet dat er in deze tekst spelfouten staan :P:P maar verbeter ze neit daar heb je zielige mannetjes voor die het op een diep trieste manier moeten verkondigen))

Laatst bewerkt:

(ik hoef trouwens niet eens te werken heb een erfenis :P maar voor jou zeg ik het wel ff, ik heb havo gedaan EN gehaalt ook nog met een 7 voor nederlands ;))

Losertje dat je op schrijffouten let, je zou verbannen mmoeten worden met je vieze fatsige lichaam(of juist een lelijk mager mannetje?), ik sport liever meer dan lezen idd ;)

En truwens, spellen is niet iets wat je intilligentie weergeeft maar zegt alleen iets over dat je gestudeert heb.

Als jij in het egt zo tegen mij zou doen zou ik dat lange k*tlichaam van je breken!
Het recht van de sterkste noemen we dat en ik ben denk ik ook nog slimmer dan jou aangezien jij mensen afkraakt op wat spelfouten, zielig ventje.

(enja ik weet dat er in deze tekst spelfouten staan :P:P)

Dan praat je wel heel raar.

Leuk dat je een erfenis hebt, altijd leuk als er mensen doodgaan o o o wat fijn.

(enja ik weet dat er in deze tekst spelfouten staan :P:P maar verbeter ze neit daar heb je zielige mannetjes voor die het op een diep trieste manier moeten verkondigen))

Ik kan echt elk argument van je verwerpen.

a. ik zit op hbo + niveau. waarschijnlijk ben je gestopt na de havo en sta je (irl) elke dag op de bouw iemands bakstenen aan te geven.
b. een 7 voor Nederlands...zo zo ..hadden ze een speciale norm? of had je je docent omgekocht met je 'erfenis'?
c. gezien je opvliegerigheid kan ik helaas ook meedelen dat mijn EQ ongetwijfeld hoger zal liggen
d. gezien je schrijfskilsssss en argumenten weet ik zeker dat mijn IQ vele malen hoger ligt
e. mijn lichaam ..tsja..niet dun en niet fatsig..ongetwijfeld beter dan jouw bouwvakkersbeertenderbuikje.
f. sterf

p.s. confronterend hé?

:d

Mijn vriendin zover krijgen dat ze haar kleren uittrekt en haar dagelijkse ding in een string verder doet :D

Ik kan echt elk argument van je verwerpen.

a. ik zit op hbo + niveau. waarschijnlijk ben je gestopt na de havo en sta je (irl) elke dag op de bouw iemands bakstenen aan te geven.
b. een 7 voor Nederlands..zo zo ..hadden ze een speciale norm? of had je je docent omgekocht met je 'erfenis'?
c. gezien je opvliegerigheid kan ik helaas ook meedelen dat mijn EQ ongetwijfeld hoger zal liggen
d. gezien je schrijfskilsssss en argumenten weet ik zeker dat mijn IQ vele malen hoger ligt
e. mijn lichaam ..tsja..niet dun en niet fatsig..ongetwijfeld beter dan jouw bouwvakkersbeertenderbuikje.
f. sterf

p.s. confronterend hé???

mwha leuk neergezet dat wel ja erg overzichtelijk etc.
Nu denk je zeker dat ook in a t/m f ga quoten? geen zin in.

Maar toch is mijn iq hoger dan dat van jou (ruimtelijk inzicht, rekenvaardigheid, woordenschat, etcetc..

Ik werd opvliegerig omdat jij een racistische opmerking maakte.

Als ik weer zou gaan studeren zal ik je zeker inhalen kwa intelectueele taalkundigheid, maar is na 10 jaar geen school meer een beetje aan het vervagen ;)

En nee ik werk niet in de bouw en geef ook geen stenen aan, heb wel 2 jaar in de bouw gewerkt als opzichter, maar ben nu systeembeheerder aangezien binaire codes alleen maar uit nullen en enen bestaan kan daar weinig fout gaan wat betreft spelfouten:)

Laatst bewerkt:
mwha leuk neergezet dat wel ja erg overzichtelijk etc.

Maar toch is mijn iq hoger dan dat van jou (ruimtelijk inzicht, rekenvaardigheid, woordenschat, etcetc..

Ik werd opvliegerig omdat jij een racistische opmerking maakte.

Als ik weer zou gaan studeren zal ik je zeker inhalen kwa intelectueele taalkundigheid, maar is na 10 jaar geen school meer een beetje aan het vervagen ;)

Haha ik had net besloten om me terug te trekken, voordat ik weer een kaart te pakken heb. Maar..man..dit nodigt toch wel uit.

Toch houd ik mn mond erover, ik heb alleen nog 1 vraag:

Heeft je vriendje het uitgemaakt, of heb je gewoon last van roidrage?

ben op 1 hand leunend dbb aan doorscrollen

MIJN IQ IS DIE HOOGSTUH!!!!!!! weet

mijn iq is de hoogste mang

wachten tot het eten klaar is.

Haha ik had net besloten om me terug te trekken, voordat ik weer een kaart te pakken heb. Maar..man..dit nodigt toch wel uit.

Toch houd ik mn mond erover, ik heb alleen nog 1 vraag:

Heeft je vriendje het uitgemaakt, of heb je gewoon last van roidrage?

Whahahah roidrage goeie man maar i,m pure natural dude.

Nee me vriendje heeft het niet uitgemaakt, ik heb het uit gemaakt;)

eff soundtrackje aan het luisteren wou eigenlijk niet trainen vandaag , was niet zo gemotiveerd maar keek net toevallig in de spiegel en zag dat me triceps iets droger stond , mja misschien leek het alleen maar zo maar ga zometeen wel trainen hehe :D

****ing stoeeri edereen hier

Mijn kat is aan het bevallen..Mijn dochters kwamen net gillend aan..er lag een kitten in 1 van hun bedden..inmiddels zit in met mijn meiden beneden en zijn er twee kittens geboren..Nu wachten op de rest..:)

Mijn kat is aan het bevallen..Mijn dochters kwamen net gillend aan..er lag een kitten in 1 van hun bedden..inmiddels zit in met mijn meiden beneden en zijn er twee kittens geboren..Nu wachten op de rest..:)

Dat is echt leuk. Hoeveel kittens zijn er totaal geboren? Ik hoop dat het met all kittens goed gaat.:)

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

OT: wakker worden.:o
Mijn 2 katten lagen zo lief tegen/op me te slapen dat ik ook lekker bleef slapen.:o

Terug
Naar boven