Fitness Seller

Wat doe jij op dit moment???

Vanochtend uitgeslapen, uurtje later koffie op, nu dus aan het surfen op het DBB-forum en vanmiddag een verjaardag van mijn neefje die vijf jaar is geworden ...

beetje uitzieken en gamen denk ik..

Dat is echt leuk. Hoeveel kittens zijn er totaal geboren? Ik hoop dat het met all kittens goed gaat.:)

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

OT: wakker worden.:o
Mijn 2 katten lagen zo lief tegen/op me te slapen dat ik ook lekker bleef slapen.:o

4 stuks..twee grijze..1 rode en 1 gevlekte (sphynxen) en alles gaat goed! :)

OT: Suf in de bank zitten,was een kort nachtje...

Spullen pakken en richting FC Groningen gaan.

Zometeen de eetbakjes inpakken voor de komende werkdagen.

Zo even 500 gr kwark naar binnen gooien, daarna ga ik een film kijken en slapen. Morgen een week vakantie (als het goed is :p)

Bijna klaar met buik trainen....

Wachten tot het herfst vakantie is.. eindelijk is rust aan mn kop dan

uitpuffen weet toch :D!

Genieten van me vakantie. :D

Me vervelen, ik ga morgen echt weer trainen, kan me niet schelen wat de dokter zegt.:o

bakje hotcoldrex pakken + vit C 1000 en dank lekker pitten

net 8kg whey besteld van bodylab :o

Is het dan wel goede kwaliteit? Ik neem vaak elite whey smaakt goddelijk maar is wel iets duurder.

On topic;

Ik ben mij geestelijk aan het voorbereiden voor een monsterkuurtje :angstig::angstig:
kwaliteit is wel goed lijkt me, krijgt veel goede reacties: [Link niet meer beschikbaar]

hehehe morgen lekker kuren, ik ben benieuwd naar je gains de komende tijd man :D

Bulkpowders;)

Ot: op m'n bast,in m'n bed,met para's en vit c beetje internetten op m'n foon

Terug
Naar boven