MuscleMeat

Wat doe jij op dit moment???

broodje tonijn met mayo en ketchup naar binnen stauwen...

Uitloggen en m'n poepedoepie van het station afhalen. :heart:

Huiswerk, ja ik moet nu echt serieus aan de bak :(

ben op het werk, wachten tot de pizza bezorgd wordt!

uitbuiken, dbb-en en nietsdoen

Aam het wachten op de mensen die voor een kitten komen kijken..Ze zijn erg laat..:rolleyes:

Probeer een schets te ontcijferen maar wat hebben sommige een :mad: handschrift.

me klaarmaken om richting ziekenhuis te gaan en alweer aan te horen of ik terug maanden bij heb van leven of iets gevaarlijks in m'n lijf heb en weer surgery hebben moet.....LIVE OR DIE ??? let's roll the dice zouk zeggen

Ik heb geen slipje aan en zit dus de hele tijd mini gezelschap te houden met meneer hand, wat een bofkont is mini ook!

me klaarmaken om richting ziekenhuis te gaan en alweer aan te horen of ik terug maanden bij heb van leven of iets gevaarlijks in m'n lijf heb en weer surgery hebben moet.....LIVE OR DIE ??? let's roll the dice zouk zeggen

:eek: succes/sterkte man

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Ik heb geen slipje aan en zit dus de hele tijd mini gezelschap te houden met meneer hand, wat een bofkont is mini ook!
:roflol: rare vent

nou jah zeg haha ik misschien wel :D
Ik denk dat de meeste mini best lief zouden vinden, dus er is niets om je voor te schamen, Greetje. :)
Ik zit er overigens over te denken om mini eens een goede kleurspoeling te geven, roze lijkt me wel geschikt of gewoon net als de vorige keer een permanent.. wat denk jij d'r van?

Terug
Naar boven