MuscleMeat

Wat doe jij op dit moment???

bijkomen van trainen.. ook al wou t voor geen fl**ker vandaag. merk t chronische slaaptekort wel nu als ik zwaar ga.

als je nog een gids zoekt, heb een tijd in JPN gewoond, en spreek de taal gewoon.
heb geen bezwaar tegen een reis per koffer :P

sugoi

Kzit rustig me bierie te drinken terwijl ik het forum surf.

Me kont dicht te knijpen omdat ik nodig hard moet gaan schijten maar toch even dit bericht wilde typen.

Zo.. klaar:D

de_dust2 :P

WERKEN! Moeten jullie ook is doen, werkschuw tuig in deze thread!!!:mad:

ben aan het werk, bezig met bepaalde contracten. Intussen eet ik mijn boterhammen, maak zo me brinta klaar en effe me collega vragen of die koffie haalt.

bijkomen van trainen.. ook al wou t voor geen fl**ker vandaag. merk t chronische slaaptekort wel nu als ik zwaar ga.

als je nog een gids zoekt, heb een tijd in JPN gewoond, en spreek de taal gewoon.
heb geen bezwaar tegen een reis per koffer :P

Leuk, ik ben al een tijdje bezig Japans te leren. Het gaat vrij traag omdat ik niet zoveel tijd heb. Ik ben gewoon begonnen met alle Hiragana, en die wist ik na een paar uur oefenen allemaal, dus ik kan Hiragana nu wel redelijk lezen. En ook begonnen met simpele basis zinnen, zoals de weg vragen of jezelf voorstellen:

こっにわ、 っわたち わ るけ です、 どぞ よろしく

Beetje moeilijk om de eigen naam in het Japans te schrijven, bij mij wordt het ruke, maar sinds de "R" veel als een soort "L" klinkt komt het nog wel redelijk in de buurt (je spreekt Luke uit als luuk). Wordt wat moeilijker als je Frits heet of zo.

Erg interessante taal.

Leuk, ik ben al een tijdje bezig Japans te leren. Het gaat vrij traag omdat ik niet zoveel tijd heb. Ik ben gewoon begonnen met alle Hiragana, en die wist ik na een paar uur oefenen allemaal, dus ik kan Hiragana nu wel redelijk lezen. En ook begonnen met simpele basis zinnen, zoals de weg vragen of jezelf voorstellen:

こっにわ、 っわたち わ るけ です、 どぞ よろしく

Beetje moeilijk om de eigen naam in het Japans te schrijven, bij mij wordt het ruke, maar sinds de "R" veel als een soort "L" klinkt komt het nog wel redelijk in de buurt (je spreekt Luke uit als luuk). Wordt wat moeilijker als je Frits heet of zo.

Erg interessante taal.
Nice, alleen waarom geen katakana?
Als je katakana kent, dan kun je echt ontzettend veel volgen bij bijv. comics enzo, veel woorden zijn gewoon van het engels naar japans geconverteerd.

me ontbijt weg vreten. daarna even balletje slaan denk ik op de golfbaan :D!

ben nu mn hond aan het africhten (zitten,liggen) enzo valt niet mee whaha iemand tips:D

Ben nu dit aan het typen.

Terug
Naar boven