Fitness Seller

Wat doe jij op dit moment???

vliegen.

Spamme op dbb natuurljik en leren voor me scootertheorie X.X. Zwaarder dan ik dacht :(

@ Xamderzone --> drink er 1tje voor mij kerel !

nba kijken, herhaling.

lakers-celtics :D!

Neuspeuteren.

Hollandse krijgers kijken.

ik dbb op dit moment... en msn en hyve... en ik eet ook nog

heb net 1 schuif van mn bureau opgeruimd.
Alles eruit. Alles sorteren, Uitkuisen enzo. Ook wou ik het glijsysteem maken omdat de ene railing er totaal los onder zit. De vijzen ben ik al lang kwijt dus ging ik naar beneden met mijn schuiflade en vroeg ik of ik even in de garage mocht zijn. De deuren zijn overal dicht in huis en in de garage liggen de vijzen en de tournavis (kruisschroevendraaier). Helaas werd ze boos en zei dat ik dat niet mocht. Alweer 5 minuten werk gespaard. Die ene bureaulade opruimen duurde net iets minder dan een uur. Morgen doe ik die eronder :p Heb een schema opgesteld en over welgeteld 3 maanden is mijn kamer opgeruimd :D

uitkuisen :p

blijft grappig woordje ;)

Even een goor filmpje kijken op Prime action,,,ya prime adult dus,,,en de tissues bovenhalen :D

:roflol::roflol::roflol:
Ik ben net begonnen met het drinken van Liddl zeven-up met goedkope Vodka Gorlovka. Ik hoop dat ik het juist heb ingeschat zodat ik straks niet al te belabberd de club binnenstrompel. Ik drink onder het genot van een fijne mp3 cd die ik zojuist heb gedownload van Johnny Cash. Voel me nu ook best een cowboy. Hopelijk gaat deze avond mooi verlopen en heb ik die parfum niet voor niks op mijn kussens gespoten. Proost!

• Topic Starter Topic Starter
Kom net uit mn werk.. Aant eten en vanmiddag.. eewm miss wel de stad in!!

Masturberen

Mijn illusie: mijn vriendin is mij aan het ppen.
De werkelijkheid: Mijn vriendin zegt voor de zoveelste keer dat ik de keuken eens moet schilderen, mijn jongste zoon zeurt om Mr Incredible in de playstation te steken en mijn dochter vindt dat het nog eens tijd wordt om nieuwe barbie poppen te krijgen.

Mijn illusie: mijn vriendin is mij aan het ppen.
De werkelijkheid: Mijn vriendin zegt voor de zoveelste keer dat ik de keuken eens moet schilderen, mijn jongste zoon zeurt om Mr Incredible in de playstation te steken en mijn dochter vindt dat het nog eens tijd wordt om nieuwe barbie poppen te krijgen.

:roflol:

Prettig weekend hoor!

Ik ga straks even gezellig naar Den Haag, beetje slenteren/shoppen...
Tja, mijn dochter is al een grote meid:D

Terug
Naar boven