XXL Nutrition

Wat doe jij op dit moment???

Dbb'en, eten, in bad, school, theorie leren voor morgen, trainen, eten, slapen

shake drinken.. zo even filmpje kijken, later trainen

Kom net van buiten en heb een dikke vredespijp gerookt, heb vandaag niks te doen ga zo een krantje halen bij de tucson, daarna lekker nachillen met Massive Attack lekker hard aan en ga ienemienemutte doen met een pondje zalm en een hele kip.:meal:

• Topic Starter Topic Starter
Kom net van buiten en heb een dikke vredespijp gerookt, heb vandaag niks te doen ga zo een krantje halen bij de tucson, daarna lekker nachillen met Massive Attack lekker hard aan en ga ienemienemutte doen met een pondje zalm en een hele kip.:meal:

Klinkt goed! Woon je niet in NL?

OT:

Zit nog vol van het vele eten.. Zometeen nog meer eten en daarna trainen! Rug/Traps/Biceps aan de beurt.. Hoop dat ik aan alle toe kom!

engelse drop eten als een mothafokker

Proberen me koolvis op te eten. PFFFFFFF

Net Pre wo gegeten:

50 Gram Brinta
200 ML Melk
1 Appel
Wat Whey

Over half uurtje trainen!

zometeen maar eens iets gaan doen wat iknog moet bedenken/..

eten, ff super mario doen op de DS en rond half 3 maar eens trainen hehe

eten, en om 4 uur tot half 1 snachts werken.

nog uurtje werken, en dan weekend

Aan het chillen met een pilletje Stimulant X op, echt een lekkere fatburner, voel me zwaar relaxed.:)

Eten achter mijn PC.

uurtje werken, en dan feestje hier op werk. :D

Luisteren naar muziek en op een paar forums spammen.

Lekker muziek luisteren en wachten tot me eca stack begint te werken:D

Ik ben net begonnen met het drinken van Liddl zeven-up met goedkope Vodka Gorlovka. Ik hoop dat ik het juist heb ingeschat zodat ik straks niet al te belabberd de club binnenstrompel. Ik drink onder het genot van een fijne mp3 cd die ik zojuist heb gedownload van Johnny Cash. Voel me nu ook best een cowboy. Hopelijk gaat deze avond mooi verlopen en heb ik die parfum niet voor niks op mijn kussens gespoten. Proost!

Terug
Naar boven