MuscleMeat

Wat doen jullie door de kwark?

scheutje slimpie limonade siroop (0 kcal)

af en toe bananen whey

Meestal naturel - handje gemengde noten of eens een schepje whey (puur voor wat varatie te hebben)

Naturel en soms wat schijfjes banaan.

Naturel ofwel beetje whey.

Kaneel, Speculaaskruiden, Vanille extract of zoetstof

Whey natuurlijk, dat maakt kwark een genot om te eten.

Fail @ iedereen die iets van suiker door hun kwark gooit.

Fail @ iedereen die iets van suiker door hun kwark gooit.

wie ben je ? jay cutler ?
alsof die 10grammetjes suiker iets uitmaken :rolleyes:

daarbij doe ik liever iets van suiker in in plaats van iedere avond te moeten kokhalzen bij een maaltijd die heerlijk is met gepaste toevoeging.

voor degene met contest prep laat je dit dan gewoon vallen voor een paar weken ... paranoiede doen een paar gram suikers is eerder een fail

Cashews en amandelen.

Candarel suiker

zoetstof of niks en heel soms wat siroop.

wie ben je ? jay cutler ?
alsof die 10grammetjes suiker iets uitmaken :rolleyes:

daarbij doe ik liever iets van suiker in in plaats van iedere avond te moeten kokhalzen bij een maaltijd die heerlijk is met gepaste toevoeging.

voor degene met contest prep laat je dit dan gewoon vallen voor een paar weken ... paranoiede doen een paar gram suikers is eerder een fail

Knul na je eerste zin heb ik al bijna geen zin meer om erop te reageren. Als je je te groot voelt om iets aan te nemen van mensen, vooral niet doen. ;)

In principe niets, vind magere kwark in zijn pure vorm gewoon al ****ing lekker (true story).

Anders een schep aardbeiensmaak-Whey, en/of wat vruchtjes (bessen, aardbeien enzo). Tastes good mang.

De honing die je in de supermarkt koop is trouwens puur suiker, maar goed daarvoor moet ik vast ook Albert Heijn heten. Je snapt toch wel dat de trage eiwitten die in kwark zitten niet tot hun waarde komen als je er suiker ingooit helemaal geen lepel honing bijv. gooi er dan noten in, vetten. Hier heeft het lichaam meer moeite mee te verteren waardoor de eiwitten langer in het lichaam blijven.

In principe niets, vind magere kwark in zijn pure vorm gewoon al ****ing lekker (true story).

Anders een schep aardbeiensmaak-Whey, en/of wat vruchtjes (bessen, aardbeien enzo). Tastes good mang.

Ik vind magere kwark ook wel lekker. Terwijl ik iemand ben die bepaalde zaken moeilijk lekker kan vinden...

Alleen kwark van de aldi is zo hard tegenover kwark van andere winkels.. Das wel spijtig want meeste proteine zit in die van den Aldi..

ik snij een appel in kleine stukjes en die dat er door heen.

De honing die je in de supermarkt koop is trouwens puur suiker, maar goed daarvoor moet ik vast ook Albert Heijn heten. Je snapt toch wel dat de trage eiwitten die in kwark zitten niet tot hun waarde komen als je er suiker ingooit helemaal geen lepel honing bijv. gooi er dan noten in, vetten. Hier heeft het lichaam meer moeite mee te verteren waardoor de eiwitten langer in het lichaam blijven.

opnieuw ... denk je nu echt dat dit een reet uitmaakt op amateur niveau ? je doet net alsof alle eiwitten plots verdwijnen door suiker

Terug
Naar boven