FrankSnip
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 122
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik gooi er altijd een klein scheutje melk door heen en lepel hem dan weg. Maakt het net wat minder wrang van smaak en ietsje vloeibaarder.
Fail @ iedereen die iets van suiker door hun kwark gooit.

wie ben je ? jay cutler ?
alsof die 10grammetjes suiker iets uitmaken
daarbij doe ik liever iets van suiker in in plaats van iedere avond te moeten kokhalzen bij een maaltijd die heerlijk is met gepaste toevoeging.
voor degene met contest prep laat je dit dan gewoon vallen voor een paar weken ... paranoiede doen een paar gram suikers is eerder een fail

Knul na je eerste zin heb ik al bijna geen zin meer om erop te reageren. Als je je te groot voelt om iets aan te nemen van mensen, vooral niet doen.![]()
In principe niets, vind magere kwark in zijn pure vorm gewoon al ****ing lekker (true story).
Anders een schep aardbeiensmaak-Whey, en/of wat vruchtjes (bessen, aardbeien enzo). Tastes good mang.
De honing die je in de supermarkt koop is trouwens puur suiker, maar goed daarvoor moet ik vast ook Albert Heijn heten. Je snapt toch wel dat de trage eiwitten die in kwark zitten niet tot hun waarde komen als je er suiker ingooit helemaal geen lepel honing bijv. gooi er dan noten in, vetten. Hier heeft het lichaam meer moeite mee te verteren waardoor de eiwitten langer in het lichaam blijven.