AndroidHealthClinic

Wat doen jullie door de kwark?

opnieuw ... denk je nu echt dat dit een reet uitmaakt op amateur niveau ? je doet net alsof alle eiwitten plots verdwijnen door suiker

Als je een lamborghini hebt en je schiet er een aantal keer op doet hij het ook nog......... jij bent best wel grappig.

Waarom zou je dan uberhaupt uitmaken om trage eiwitten te nemen als je er suiker door gooit. Dit zijn trouwens de laatste woorden die ik eraan vuil maak.

Als je een lamborghini hebt en je schiet er een aantal keer op doet hij het ook nog......... jij bent best wel grappig.

Waarom zou je dan uberhaupt uitmaken om trage eiwitten te nemen als je er suiker door gooit. Dit zijn trouwens de laatste woorden die ik eraan vuil maak.

epic fail vergelijking , ik zou het meer als hetvolgende zien ;

Een lamborghini waarbij je stuur van goud is, het is leuk en fancy als je veel geld hebt en serieus in de auto bsns zit,
maar als het er echt op aankomt is het gewoon niet de moeite

Laatst bewerkt:
Ik gooi er aardbeien siroop doorheen, misschien niet ideaal maar wel lekker anders krijg ik het niet door men strot heen :P

siroop

Gewoon puur, ik vind kwark echt zo lekker :).

ik ga er eens proberen wat kaneel eraan toe te voegen. soms krijg ik het gemakkelijk weg en soms ook niet en voor die keren dat het niet is weg te krijgen ga ik eens kijken hoe de kwark bevalt met wat kaneel erbij

meestal gewoon een lading siroop, maar ik een kwark de hele dag door :D

Fail @ betweters :D

Handje notenmix naturel van AH. (y)

Half bakje kwark + nootjes = lekkkkerrrrr. Ook zonder nootjes overigens...

Cashewnoten.

Ik gooi er 2 lepels Aarbeienconfituur erbij .. maar ik eet hem dan wel niet voor het slapen ..

een scheutje druivensiroop en 1 stuk fruit (appel of perzik).

helemaal niks.. kwark is lekker. :)

Ik eet het vaak met mijn taglitella pasta.
Als ik vaak 500gr pasta (ongekookt gewicht) wegvreet, dan schep ik nog wel eens wat kwark erbij. Eet de pasta wat makkelijker weg.
Ben gek op pasta:D

Hmmm, klinkt niet slecht.. Binnekort even proberen!

Hagelslag, problem niet ecto's?

stukjes appel, smaakt goed!

Alleen een lepel waarvan ik net de laatste hap nam :D

Ik vind magere kwark ook wel lekker. Terwijl ik iemand ben die bepaalde zaken moeilijk lekker kan vinden...

Alleen kwark van de aldi is zo hard tegenover kwark van andere winkels.. Das wel spijtig want meeste proteine zit in die van den Aldi..
Ik vind die van de Aldi juist het lekkerste haha :p

Terug
Naar boven