XXL Nutrition

Wat doen jullie door de kwark?

stukjes ananas :p

De honing die je in de supermarkt koop is trouwens puur suiker, maar goed daarvoor moet ik vast ook Albert Heijn heten. Je snapt toch wel dat de trage eiwitten die in kwark zitten niet tot hun waarde komen als je er suiker ingooit helemaal geen lepel honing bijv. gooi er dan noten in, vetten. Hier heeft het lichaam meer moeite mee te verteren waardoor de eiwitten langer in het lichaam blijven.

bro-science much?

Limonade en olijfolie.

limonade idd, of whey / noten

Beetje fruit of wat noten ( amandelen ofzo )

Marco heeft gelijk. Je kAn erook een schepje caseine in gooien, waardoor je er een smaakje aankrijgt. Ik heb de smaak vanille. Caseine zijn langzaam verteerbare eiwitten. Tot wel 12 uur.

1 lepel zoetstof voor 500g kwark, and a splash of water :p

Marco heeft gelijk. Je kAn erook een schepje caseine in gooien, waardoor je er een smaakje aankrijgt. Ik heb de smaak vanille. Caseine zijn langzaam verteerbare eiwitten. Tot wel 12 uur.

wordt met de dag gekker,

in den beginne was het 4 uur,

tot nu toe altijd nog geleerd dat het 6-7 uur was.

Komt hij aanzetten met 12uur?

wordt met de dag gekker,

in den beginne was het 4 uur,

tot nu toe altijd nog geleerd dat het 6-7 uur was.

Komt hij aanzetten met 12uur?

20styzp.jpg

Mean (*SD) changes from baseline in serum total amino acid (AA), indispensable AA (IAA), branched-chain AA (BCAA), and dispensable AA (DAA) concentrations in the subjects after the ingestion of total milk protein (TMP; n = 8), micellar casein (MC; n = 8), or milk soluble protein isolate (MSPI; n = 7). A significant effect of time (P < 0.0001) and a significant meal-by-time interaction (P < 0.01) were observed for all variables as tested on the crude values with a mixed-model ANOVA with time as a repeated measure [ARMA (1,1) matrix]. *, **, ***Significantly different from baseline: *P < 0.05, **P < 0.01, ***P < 0.005.

thanks xxl, goede informatie die ik nog niet wist :D

Olijfolie, yeah buddy

Als je een keer op een specialere manier je kwark binnen wil krijgen is dit wel lekker:

Handvol blauwe bessen uit de diepvries even verwarmen in een pannetje tot het een zacht warm papje is.
Doe wat in stukken gesneden aardbeien in een bakje.. gooi daar je magere kwark overheen, en dan de warme blauwe bessen drap.. Heerlijk! :D

Kwark overdag --> met wat fruit.
Kwark voor slapen --> olijfolie

Sinds ik Magere Milde Kwark eet vind ik het altijd goed te eten... maar ik doe er wel
altijd een beetje zoetstof bij dan is het toch net een stukje lekkerder xD

Vaak gewoon naturel, heel soms met beetje whey er door

Haha.... Groeien terwijl je slaapt klinkt als een sprookje.

Schepje Whey. Nu heb ik het gister met banaan geprobeerd en dat vond ik toch wat minder dan aardbei of framboos.

Terug
Naar boven