Fitness Seller

Wat eet je nu?

Vanochtend heb ik -400 ml magere melk
- 11 volle eetlepels brinta
-1 banaan
-1volle schep whey pro op :p

Is toevallig iedereen hier aan het cutten ? Volgens mij echt verbazingwekkend weinig kcal bij sommige mensen ( ja ok we hebben niet allemaal 3500 + kcal nodig om aan te komen )

Ik meestal , banaan 4 volkoren boterhammen( gewoon droog ook lekker ) halve liter magere melk , 70 gram weightgainer , 50 gram whey.

in de ochtend let ik niet zo zeer op de KH, maar mijn laatste maal bestaat meestal uit 500 gram magere kwark ( die van Konings van de Edah)

Net : boerenkool met worst en extra aardappels, beetje jammer van die worst, maar af en toe moet je er gewoon van kunnen genieten. ;).

Waar kan je trouwens die Yams halen ? ook in normale supermarkten voor gewone bedragen ? of ben je meteen aangewezen op Reform zaken.

250 gram kwark

paar droge roggebroodjes, prima spulletje als je honger hebt.

8:30 vanochtend creatine 8:45 eetlepel lijnzaad olie 200cl
magere melk met 30 gr whey
9:00 koffie
9:30 cardio
11:00 65gr volkorenbrood 10gr halvarine 200gr gebakken koolvis vit c1000 vit b complex 1 multi vit
13:00 225gr magere kwark 10gr walnoten 1 appel
15:00 2 gekookte eieren 100gr rauwe wortelen
17:00 100gr gekookte aardappelen 100gr kipfilet 150gr groente(weet nog niet wat voor groente)
18:00 koffie 660mg sintjanskruid
18:30 krachttraining (benen buik)
19:30 330cl extran 30gr whey creatine
10:30 225gr magere kwark eetlepel lijnzaad olie
11:00 slapen weltrusten allemaal :D

snotje :D

meal 6

the usual, zalm met knoflook, basilicum, beetje ketchup, barbecue kruiden, basmati rijst met wit sausje op waterbasis, erwten en worteltjes, vers gestoomde broccoli, supplementen en een groot glas cola light, zalig :)

meal6.gif

hoeveel van die pillen neem je per maaltijd?

hangt af van wat erin zit uiteraard :) de normale dosis...

K
W
A
R
K

500gram schoon aan de haak

Hmmm... ik eet eigenlijk al jaren zo gevarieerd, terwijl ik pas net begonnen ben met bodybuilding. Mijn ouders koken altijd gezond: Aardappels of rijst, 2 of 3 soorten groenten en een dikke lap vlees of vis. Ben ik altijd wel blij mee geweest, sommige vrienden kregen 1 of 2 keer in de week junkfood voorgeschoteld. En de rest van de maaltijden was ook niet echt om over te spreken. Bij deze bedank ik even m'n mama en papa
:D :p

Ik neem die kauwgompjes en pepermuntjes ook wel eens.... :D

Nu muesli met 600ml melk.

TylW zei:
the usual, zalm met knoflook, basilicum, beetje ketchup, barbecue kruiden, basmati rijst met wit sausje op waterbasis, erwten en worteltjes, vers gestoomde broccoli, de dagelijkse portie supplementen en een groot glas cola light, zalig :)

Wat voor pillen zijn dat allemaal? ik zie vitmanine C, Multi, CLA, Afslankpilletjes, Appelazijnpilletjes en die andere ???

Smoothmold zei:
Wat voor pillen zijn dat allemaal? ik zie vitmanine C, Multi, CLA, Afslankpilletjes, Appelazijnpilletjes en die andere ???
appelazijn, afslanktabs, zma, magnesium, visolie, multi,vit B, vit C, st janskruid, efedrine,caffeine GEEN CLA!!

Afslanktabs...?

Dat is een kruidenmix, kan je bij het kruidvat krijgen. Wat erin zit: sennablad, berkenblad, vuilboombast, zeewier, vlierbloesem, kelp, selderij, zoethout, biergist, tricalciumfosfaat, ...
Op zich wel bevorderend.

Terug
Naar boven