Fitness Seller

Wat eet je nu?

TylW zei:
Ik heb al wat recepten gepost , staan wat sticky's in de recepten sectie met kwark en tonijn. Dit is gewoon "saai voedsel" (dat vind men meestal toch) zo lekker mogelijk maken met zo weinig mogelijk kcal, niets speciaals eigenlijk.
Zal morgen nog eens een lekker gerechtje posten hier met tonijn en weinig koolhydraten. Want iedereen klaagt toch altijd over hoe slecht tonijn (zelfs uit blik) wel niet is maar eigenlijk is het juist heel lekker!
ben benieuwd !!

wat was dat voor sausje eik T?? Vissausje oid?

pre sleep meal

4 rijstwafels-140gr tonijn-vetarme dressing-1 vache qui rit light-1 eetlepel lijnzaadolie (ik gebruik barleans)

Smeer een dun laagje v/d light smeerkaas over de 4 rijstwafels
Een kleine halve eetlepel dressing + niet te volle eetlepel lijnzaadolie in een kom bij de tonijn en met vork zo lang samen prakken tot het een smeerbaar geheel wordt.
Op de wafels uitsmeren, afwerken met wat kruiden erop zoals paprika, cayenne, zout, peterselie

Eenvoudiger kan niet en erg lekker al zeg ik het zelf. En zo heb je ook de lijnzaadolie verwerkt zonder dat je een hele eetlepel moet proeven :)

ps: frenkpie; is gewoon standaard witte saus voor bij bloemkool, bijna geen vet, weinig carbs.

etenlaatste.jpg

ontbijt

400 ml magere melk-5 eiwitten-1 compleet ei-50gr havermout
soort coleman ontbijt :D

ontbijt.jpg

400 ml melk, twee zakjes quaker.
Glas melk.
Koffie.

blik tonijn met flinke scheut olijfolie en wat gemalen peper.

Heerlijk hoor

TylW zei:
400 ml magere melk-5 eiwitten-1 compleet ei-50gr havermout
soort coleman ontbijt :D

je eten gaat er steeds onsmakkelijker uitzien hahaha maak maar alleen fotos van je avond eten dat ziet er beter uit :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 hele eieren met 2 plakjes gekookte ham > gebakken.
50 gram muesli
100 ml melk

MJUM !! :lick:

4boterhammen met daarop 4 (verdeeld) plakjes kipfilet en daarboven op 2 eieren, heerlijk.

Mueslie bol , met Diems broodjegezond met kwark :D, en 300 gram Kwark + zoetstof, vanmorgen muesliebol met vulling vannille kwark + vruchten straks een pizza METABOLISME DAG RULEZ :D En vanavond Cardio + Romp :)

TylW zei:

hehehe zal ik doen als ik thuis ben :) wel kick dat je ze plaats hoor niet ontmoedigend ;) zag er alleen niet zo smakkelijk uit hahah ;)

gaat beetje moeilijk fotos maken op het werk ik wordt nou al vreemd aangekeken als ik met mijn coolbox aankom :P

Net een bak broccoli/kip/amandelen op. Heel best te doen! :)

Op m'n werk een bak magere kwark en wat fruit. Banaan etc.

Kijk ze raar kijken in deze stropdassenwereld

Jammer dat er niet veel mensen foto's posten. dat is eik het leuke gedeelte van dit topic :) Elkaars eten ZIEN... kijken wie er een beetje kan bakken enzo :P en wat voor (rare) combinaties sommige mensen hebben...

Beetje lastig fotos maken op kantoor, om het over bakken maar niet te hebben :)

Net bakje tonijn leeg btw

200 gram rijst met wat melk, zometeen trainen.

mmmmmmmmm jammie marky das smullen :)

twee boterhammen met kipfilet, halve liter melk en een halve bak kwark.
Lekkurrrrrr!!! :D

Terug
Naar boven