Esperantisto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Esperantisto zei:Ontbijt is belangrijkste maaltijd van de dag.. ga strakjes trainen en dan moet ik niet zo'n flauw behangselplakpapje hebben als wat jullie naar binnen werken!
Postworkout: havermoutpannekoek met fruit!

roxxe zei:

Mijn variantMen neme een paar geklutste eieren, gooien er wat havermout, rozijnen, geplette noten (walnoten of hazelnoten ) doorheen, tot er een lekkere brei ontstaat, dan bak je je wafeltjes in wafel of tostiijzer goudbruin.
en dan heb je een geweldig tussendoortje welke je makkelijk koud kunt eten overal en altijd, je verpakt ze gewoon in wat alluminiumfolie en ze smaken koud heerlijk.
Esperantisto zei:Zoals in BenF verschenen onder de naam : krachtwafeltjes.
Mijn variant
per 50g havermout, zelf vermalen in keukenwonder tot iets meelachtigers
3-4 eieren (meer eieren = meer eierkoek, minder = harde koek)
15 g gemalen
40g rozijnen
zout
zoetstof
forse theelepel kaneelpoeder
Deze brij goed door elkaar roeren en bij voorkeur op de grill of in een wafelijzer bakken. Ik kan 'm goed in de tafelgrill pletten. In een pannetje wordt die mij te hoog om nog lekker te zijn.
Doe er dan meestal nog wat honing of zoetstof op bij het opeten. Hij kan ingevroren worden en dan even opgepiept in de magnetron.
Het is wel een caloriebom, maar goed te doen voor een lage-GI maaltijd na een training als je niet van hoogglycemische troep houdt.