Fitness Seller

Wat eet je nu?

Ontbijt is belangrijkste maaltijd van de dag.. ga strakjes trainen en dan moet ik niet zo'n flauw behangselplakpapje hebben als wat jullie naar binnen werken!
Postworkout: havermoutpannekoek met fruit!

straks rond 12 2 haringen op 4 bruine bollen mert wat uitjes en sla jammy doe ik trouwens iedere zaterdag:D

Mijn weegschaal eet ik op... In een week 1,4 kg aangekomen volgens dat ding.. Heb weliswaar maar 2 (ipv 5) dagen gesport, maar wel elke dag 500 kcal minder gegeten..

150gr rijst
200gr kip
100gr ananas

dextrose met water direct na deadlifttraining

20 min. later eiwitshake

30 min. daarna kip siam ( thaise maaltijd met rijst, kip, saus, cashewnoten en bosuien )

Esperantisto zei:
Ontbijt is belangrijkste maaltijd van de dag.. ga strakjes trainen en dan moet ik niet zo'n flauw behangselplakpapje hebben als wat jullie naar binnen werken!
Postworkout: havermoutpannekoek met fruit!

wat is het recept van die pannekoek? ;)

Laatst bewerkt:
300gr struisvogelfilet & champignons

2 Sneden brood
50 gram kip
+ 50 gram noten goed voor +300 kcal
50 gram mega grow

koolvis

koolvis

alleen koolvis, niks erbij, geen kruiden, geen groente, geen smaak ?

damn...

Nee, dan mijn salade van geroosterde kipfilet met zongedroogde tomaten en olijven (en sla) met een dressing met olijfolie en pijnboompitten.

Zoals in BenF verschenen onder de naam : krachtwafeltjes.

Men neme een paar geklutste eieren, gooien er wat havermout, rozijnen, geplette noten (walnoten of hazelnoten ) doorheen, tot er een lekkere brei ontstaat, dan bak je je wafeltjes in wafel of tostiijzer goudbruin.

en dan heb je een geweldig tussendoortje welke je makkelijk koud kunt eten overal en altijd, je verpakt ze gewoon in wat alluminiumfolie en ze smaken koud heerlijk.
Mijn variant
per 50g havermout, zelf vermalen in keukenwonder tot iets meelachtigers
3-4 eieren (meer eieren = meer eierkoek, minder = harde koek)
15 g gemalen amandelen (walnoten, hazelnoten kan ook)
40g rozijnen
zout
zoetstof
forse theelepel kaneelpoeder

Deze brij goed door elkaar roeren en bij voorkeur op de grill of in een wafelijzer bakken. Ik kan 'm goed in de tafelgrill pletten. In een pannetje wordt die mij te hoog om nog lekker te zijn.
Doe er dan meestal nog wat honing of zoetstof op bij het opeten. Hij kan ingevroren worden en dan even opgepiept in de magnetron.
Het is wel een caloriebom, maar goed te doen voor een lage-GI maaltijd na een training als je niet van hoogglycemische troep houdt.

Laatst bewerkt:
Paella met 250 gram Kipfilet!!

Esperantisto zei:
Zoals in BenF verschenen onder de naam : krachtwafeltjes.

Mijn variant
per 50g havermout, zelf vermalen in keukenwonder tot iets meelachtigers
3-4 eieren (meer eieren = meer eierkoek, minder = harde koek)
15 g gemalen
40g rozijnen
zout
zoetstof
forse theelepel kaneelpoeder

Deze brij goed door elkaar roeren en bij voorkeur op de grill of in een wafelijzer bakken. Ik kan 'm goed in de tafelgrill pletten. In een pannetje wordt die mij te hoog om nog lekker te zijn.
Doe er dan meestal nog wat honing of zoetstof op bij het opeten. Hij kan ingevroren worden en dan even opgepiept in de magnetron.
Het is wel een caloriebom, maar goed te doen voor een lage-GI maaltijd na een training als je niet van hoogglycemische troep houdt.

15g gemalen wat?

kun je ze ook in de oven doen?

gemalen amandelen , maar walnoten of hazelnoten kan ook..cashew of pinda lijkt me niet lekker.. het moet wel zoetig blijven (vind ik dan)

Espi toch, je hebt dus 28gr geoxideerde vetten zitten eten. Schaam je.

Ontopic: Bami met gekookte eieren en tjap tjoy. Natuurlijk ook een flinke scheut sambal.

Je kan ze ook met alleen het wit maken natuurlijk.. het was de bedoeling om dit 2-3x per week te eten.. idd kan ik dan beter ivm oxydatie alleen de witten nemen.

500 Gram kwark.

kip met broccoli en aardappelen

Terug
Naar boven