MuscleMeat

Wat eet je nu?

Macaroni, 500gr magere kwark met wat honing

boterhammen met pindakaas en hagel

Fingerfood: gekookte eitjes gevuld met en fjordjes (roggeknäckebröd) besmeerd met pittige tonijnpuree . Ook nog een pakje forelfilets..
Vind dit zo lekker dat ik voortaan maar 's ochtends het merendeel van de groenten eet!

JaSz zei:
halve liter water 2 plakken ontbijt koek en myoplex carb sense reep
lekker he die repen ,,, heb zelf de voorkeur voor die choco en citroen smaken
maaaaruuhhh beginnen jou darmen niet te rommelen na zo een reep van de polyolen die erin zitten:D :o

Ik ben anders mooi allergisch voor dat spul. Althans.. kreeg na 5 min gelijk vreselijke jeuk van de Myoplex maaltijdvervanger (waarschijnlijk door de soja).

Net mijn laatste blokje koolvis met sambal en wat groentjes op en ga nog even wat bevroren framboosjes en bramen oppeuzelen.

Laatst bewerkt:
150 gram kipfilet
200 gram rundvlees
100 gram rijst
25 gram nootjes
200 gram wortels

straks 4 volkoren bollen met 2 zoute haringen erop en lekker veel ui ojah en een sinaasappel jammy

magere kark 500 gram
En 4 boterhammen met kipflet

(sorry had 2keer hetzelfde gepost) kan een mod deze weghalen

Strax lekker weer 'junken'... Tosti's, glas halfvolle melk, reep chocolade :)...

Vandaag trouwens precies 11 kg lichaamsgewicht kwijt :eyebrow:

Laatst bewerkt:
zometeen eens een berg bammetjes...

2 crackertjes met kipfilet (balansdagje :))

naomi zei:
lekker he die repen ,,, heb zelf de voorkeur voor die choco en citroen smaken
maaaaruuhhh beginnen jou darmen niet te rommelen na zo een reep van de polyolen die erin zitten:D :o

ja nogal hebgon flink te rommelen... maar heb doosje van die andere repen gekocht van eas van die witte dat zijn nieuwe met 30 gr eiwitten wel haddig als ik ff geen tijd heb op me werk ofzo dan pak ik ff zon reep advanged control heten die ofzo...

net 3 volkoren brood op me gebakken ei (in olijfolie) met kaas (junkdag)

Strax maar eens een uitsmijter fixen :D

zo een appeltje

net 3 plakken ontbijt koek en 200 gr magere kwark

halve lliter water 4 plakken ontbijtkoek 1 bruin broodje tonijn en 1 bruin broodje zure haring

Juist op: beschuiten, wat eieren, en goed wat melk.

Net op: fjordje (sesamroggeknäckebröd) met gepureerde hete tonijn :meal:

Terug
Naar boven