AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Ik heb niet genoeg voor 2

Esperantisto zei:
gemalen amandelen , maar walnoten of hazelnoten kan ook..cashew of pinda lijkt me niet lekker.. het moet wel zoetig blijven (vind ik dan)
lekker joh die krachtwafeltjes..........heb ze ook al de laatste 4 dagen als ontbijt gegeten....heb het ook van die forum b&f
wel een aangename verandering ipv brood of brinta enz enz als ontbijt
ik maakte ze als volgt

60 gram havermout kan ook meer
3 eiwitten en een beetje eigeel geen hele dus
klontje halverine 20% vet
beetje melk of water
vanille essence
en twee scheppen protifar + (had ik nog staan van me atkins periode)is een eiwitpoeder.....dit maakt het nog smakelijker
soms met rozijntjes en hazelnoten...
zoetstof natuurlijk....anders vindt ik het niet lekker
kaneel kan maar hoeft niet

die samen tot een brij mixen en dan laat ik het even staan zodat het een beetje indikt

dan in de tostieijzer doen en zoeen 7 tot 10 min bakken.......echt heerlijk

zelfs me zoontje stal laatst mijn bord hahaha ipv van zijn eigen bord
dus die zit ook aan de krachtwafels voortaan
hahaha jong geleert oud gedaan:D :D

voor de gene die niet op de vetten hoeven te letten kunnen er een flinke blok roomboter bij doe dat is helemaal lekker ......wel eerst even een beetje ontdooien dan samen met de eieren mixen en de rest

ik neem nou voor het slapen een lekkeren proteine 95 shake van soja proteine.
45 gr met was zoetstof, aangemaakt met water. :shake: :shake:

Bord macaroni met groenten en kipfilet.

Ik eet alles... Ik eet stokbrood met knoflooksaus, ik eet stokbrood met pindasaus, ik eet aarbeien, ik eet appelcompote met kaneelijs, wat is werken bij een eetcafe toch heeeeeeeeerlij k:D

's ochtends:
8:00 u
2x brood met vlees. 250 gram joghurt + 1 glas melk 200 ml en een stuk fruit.
10:00 u
500 ml optimel drink.
12:00 u
1x shake 750 ml.
8x brood met 150 gr. vlees
2:00 u
indien mogelijk 250 gr. kwark.
4:00 u
150 gr. rundvlees.
6:30 u
pasta of aardappelen en stuk fruit (meestal banaan)
8:30
shake op sportschool
10:30 u 250 gr. kwark
en voor elke maaltijd neem ik een portie amino's, en bij elke hoofdmaaltijd neem ik een goede multivitamine.

500 ml optimel drink? dat zijn toch zo'n potjes van 10ml of zo? :s

Brinta met isopure...

en koffie

120 gram havermout, 35 gram all bran flakes erdoorheen, met een giga banaan en een serving whey. Daarnaast nog een volkorenbroodje dikbesmeerd met een hoop pindakaas, en wat belegd met banaan en getopt met honing.

W00t, 1100 calorien :D

Purple zei:
Brinta met isopure...

en koffie

offtopic: je bent niet alleen lief maar ook heel mooi...ik zag net fotos van je picturtrail!!

junk: 2 volkoren broodjes met aardbeien jam 2 volkorenbroodjes met sandwich spread 2 plakken cake en glas melk

Kopje oploskoffie met 1 koffiesnoepje, 1 stukje 72% chocolade en halve eetlepel kokos... het summum van genot! O ja en 6 visolie caps erbij. :D

2 pistolets, eentje met zalm& smeerkaas, ander met kipfilet en een grote kop thee

Ik eet nu een grote schaal met 400 gram franse kwark met 1 kiwi en 1 banaan. mmmmmmm

krachtwafels:p .......en koffie

brinta

Terug
Naar boven