XXL Nutrition

Wat eet je nu?

net na training 3 plakken onbijtkoek en banaan en zo 4 snee bruin brood 2 met pindakaas en 2 met appelstroop en wheyshake er achter aan

5 snee bruinbrood met kalkoen en tonijn halve liter water omega3-6-9 caps en vanadyl sulfaat en een appeltje denk

Brood met zalm uit blik, kaas met ijsbergsla en kalkoenfilet met mosterd (op verschillende boterhammen)

Net mijn vet% laten meten door zo'n herbalife-dame met zo'n omrom stuurtje ... 22,4% yeah right. (en dan maar irritant door blijven hameren dat het intern vet is .... whatever. Excuseer me als ik verder niet luister naar wat ze te zeggen hebben). Overigens schijnt 23,6 een gemiddeld (redelijk) vetpercentage te zijn, dus ik kan nog even door bulken. Goed scoort 20,5% voor 40 - 44 jaar

club kip

2 boterhammen met rundvleessalade (beetje smokkelen vandaag)
2 boterhammen met kipfilet
2 boterhammen met pindakaas

halve liter water.

ne lekkere macaroni gehad met rundvlees en lekkere groenten mmmmmmmmmmmdat was weer smullen

Hecht eigenlijk meer waarde aan de Omron dan aan huidplooimetingen omdat visceraal inwendig vet echt hoog kan zijn terwijl subcutaan vet laag is!

Ga zo nixpudding eten.. koffie-gelatinepudding met 1 stukje (4g) chocolade.

dit heb ik nog nooit eerder gehad en het is zeker lekker en aan te raden voor jullie 125gr rijst 1kipfille in kleine blokjes 50gr sweet chillisaus halve theelepel sambal 1 blikje kitneybonen alles door elkaar en vreten maar

eiermie met kalkoenfilet, ui, prei, Chinese kool, champignons, ketjap, sambal, etc. oh en 2 gebakken eitjes.

kwark, strax maar even cashews uit de noot-o-maat halen :P

Net lekker half blikje tonijn en 2 bammetjes kipfilet

Zometeen 350gram macaroni en 175gram kipfilet.

Laatst bewerkt:
300gram macaroni met 150gram kipfilet en een uitje en paprika'tje erdoor.

zo ff hele dag aan me eetschema gehouden en goed gegeten... komt me pa thuis met slagroomtaart want hij is jarig kon ik me ff niet inhouden ff 2 stukkies naar binnen gewerkt en ik ga zo pizza bolognaise eten dusjah dan is dit me junk dag voor vandaag de rest weer strak eetschema...

Vandaag voor de zoveelste keer: balletje rundgehakt met roerbakgroenten! Morgen ga ik weer eens voor de garnalen. Vanavond nog een blok koolvis en een handje bevroren frambozen!

Laatst bewerkt:
Kwark en handje cashews :)

chocoladesprits :)

Niets, maar oooh wat rook die shoarmatent lekker toen ik er voorlangs liep, het water loopt me nu nog uit de mond...

Terug
Naar boven