Fitness Seller

Wat eet je nu?

the usual:

havermout met magere melk en lijnzaadolie (los)

3 eieren
7 eiwit
4 volkoren boterhammen
appel

halve makreel
6 boterhammen
halve liter melk

nu stinken me klauwen!

kipfilet, aardappels en rauwkost.

Toast met garnalen en groenvoer, magere kwark.:D

grtz

Eko rijstwafel.. met sesam en tamari: d'r zit merkbaar meer vezel in dan in supermarkt-rijstwafels heb ook niet zo de neiging ervan door te eten.

Al lang achter de kiezen: 7 gekookte eitjes gevuld met tonijnpuree (2 met, 5 zonder dooier) en een bordje gekookte adukiboontjes.. eerste keer dat ik die boontjes eet.. best smakelijk. Had een recept voor bonenburgers maar dat ws me te veel moeite.. zo smaken ze ook prima!

cashewnoten hmmmmm

21u30: koolvis met sambal
23u: shake met bevroren bosvruchten

net op: bakje surimi (koolvis)
zo dadelijk: blokje koolvis met sambal
strakjes voor het slapen gaan: caseïne shake met bevroren frambozen

3-uurtje en postworkout voer: 2 zoete aardappels, 3 eieren, 4 ei-eiwitten, el pindakaas en een sinaasappel

Tussendoortje:
4 boterhammen met 100 gram rookvlees en een half litertje melk

wat oude zakken chips............overgebleven van het weekend!!

zit momenteel rond de 80~81 kilo, dus af en toe weer wat lekkers naar binnen.......

;)

Danio (Danone), smaak Hawaï Paradise, Lekkrrrrr

(Kersen blijft m'n lievelingssmaak, maar blijkbaar was de winkelvoorraad uitgeput...:D )

Heb net 5 gebakken eieren met 5 sneetjes water en een glas water :)

Vanavond in Duitsland gegeten... damn, geen wonder dat die bodybuilders zo groot zijn... grote steak (250 gram rumpsteak) met gebakken aardappeltjes met spekjes en champignons met ui... en dat voor minder dan de helft van wat je er hier in Nederland kwijt zou zijn. Biertje erbij en een toetje van vanilleijs met warme ! chocolade saus en toen was ik blij dat ik alleen maar achterin het busje hoefde te zitten.

oh ja, zonet gewoon kwark met lijnzaad, kokos en rozijntjes.

Das nou smullen kerel!

Ik zit aan mijn KWARUUUUK!:D

bordje rijst met kip en groenten, beetje omelet erbij............en doorspoelen met de dagelijkse mok koffie !

;)

zakje rijstchips en 3 gekookte eiwitten

Terug
Naar boven