AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

2 zemelkoeken

pasta met tonijn ei kaas kip

250g kipfilet met gebakken uitjes en paprika MMmm van mora

4 boterhammen met pindakaas en een mok koffie

Net op: knäckebröd met kipfilet en ga zo mijn 5000e blokje koolvis met sambal opwarmen. :)

Gedroogde vijgen. (ziet er uit als verschimmelde mandarijntjes, maar smaakt wel lekker)

En net een houthakkerssteak (gemarineerde ontbeende ribkarbonade omwikkeld met spek), 4 aardappelkroketjes uit de overn en een blikje mais met een beetje steak-saus... yee-ha.

Stukjes biefstuk en pasta met tomatensaus en wat groentjes...

Klinkt niet echt smaakvol.. maar smaakt prima

ff recapitulere wat ik hier allemaal te eten heb
kebab
rijst met 5 soorten sausjes/gefrituurde garnalen/kip/vis/schapevlees met hete sausjes
vooral de vegitariers zullen hier hun vingers aflikken :)
erg creatief dat ze zijn met groentjes/meel enzoverder

zit nu aan een banaan en twee sinaasappels

BUMP!! :D

ben nu lekker aan de 200gr kipfilet 150gr biefstuk , rijst boontjes en pepersaus

t*ring dit is echt lekker :woot:

roxxe zei:
ff recapitulere wat ik hier allemaal te eten heb
kebab
rijst met 5 soorten sausjes/gefrituurde garnalen/kip/vis/schapevlees met hete sausjes
vooral de vegitariers zullen hier hun vingers aflikken :)
erg creatief dat ze zijn met groentjes/meel enzoverder
:lick: indiaas is idd ERG lekker!!!me moeder is half hindoe dus die maakt het vaak zat:D jammer dat ik er nu vanaf moet blijven:(

*trekt maar weer een bakkie kwark open*

Kippie Kippie:

voor 4 personen
Ingrediënten
2 dubbele kipfilets
5 eetlepels tomatenpuree
3 eetlepels water
2 theelepels zoetstof
9 eetlepels soyasaus
4 eetlepels azijn
1 theelepel sambal
2 tenen (of meer) knoflook
4 eetlepels pindakaas
Tot slot net voor het opdienen nog een onsje of 2 - 3 tauge toevoegen.

Bereidingswijze
Kipfilet in blokjes snijden, knoflook fruiten in een beetje olie, sambal toevoegen even roeren en dan de kip bakken. Alle ingredienten toevoegen en laten sudderen totdat de kip gaar is. Erg lekker bij roerbakgroente en lekker met rijst en/of brood. De saus moet qua substantie dikker zijn dan gebonden soep maar dunner dan pindasaus (dus of meer pindakaas of meer water).

(ik had het met broccoli gemaakt en met pindasaus omdat ik geen pindakaas in huis heb iets meer sambal en geen zoetstof ...Yummie !)

wazzup zei:
Kippie Kippie:

voor 4 personen
Ingrediënten
2 dubbele kipfilets
5 eetlepels tomatenpuree
3 eetlepels water
2 theelepels zoetstof
9 eetlepels soyasaus
4 eetlepels azijn
1 theelepel sambal
2 tenen (of meer) knoflook
4 eetlepels pindakaas
Tot slot net voor het opdienen nog een onsje of 2 - 3 tauge toevoegen.

Bereidingswijze
Kipfilet in blokjes snijden, knoflook fruiten in een beetje olie, sambal toevoegen even roeren en dan de kip bakken. Alle ingredienten toevoegen en laten sudderen totdat de kip gaar is. Erg lekker bij roerbakgroente en lekker met rijst en/of brood. De saus moet qua substantie dikker zijn dan gebonden soep maar dunner dan pindasaus (dus of meer pindakaas of meer water).

(ik had het met broccoli gemaakt en met pindasaus omdat ik geen pindakaas in huis heb iets meer sambal en geen zoetstof ...Yummie !)

:meal:

Heb die naam vaker gezien: klinkt heel lekker!

Een na laatste maaltijd:
- gehakt met venkel en jonge kapucijners ...hmmm waarom eet ik zo weinig venkel... lekkerrrrrrrr!
- net op: blokje koolvis met sambal lekkerrrrr (beter dan die vieze kabeljauw)
- nu : glaasje tawny port met daarbij bakje bevroren framboosjes, die ik 1 voor 1 opgegeten heb: lekkerrrrr!

net corn fleks binnen

gisteren: de tandoori chicken, om je vingers af te likken
en savonds de gambas met look :lick:

vanmorgen: paar broodjes met groenten en sweet lassi (soort karnemelk met suiker)

ik zit aan tonijn met een lepel mosterd en een scheutje balsamico azijn :)

Terug
Naar boven