Fitness Seller

Wat eet je nu?

Rijst met tonijn, ei en olijven. Moet hier even iets op vinden want mijn verfijnde smaakpupillen vonden het niet te nassen :D

300 gram witte rijst
200 gram kipfillet
300 ml melk

2pow6xl.jpg

Ook geprobeerd, maar hou niet zo van ketchup. Denk dat ik de olijven eruit rot en wat leuks ga doen met verse kruiden ofzo :) Sowieso eerste dag dat ik met een voedingsschema werk dus moet nog even aftasten wat ik meerdere keren vol ga houden ;) (en ff wennen aan koude rijst)

waarom zijn groentes in je voedingsschemazo belangrijk? naar mijn weten zitten er niet zoveel voedingswaardes in groentes.... wel veel vitamientjes:D

waarom zijn groentes in je voedingsschemazo belangrijk? naar mijn weten zitten er niet zoveel voedingswaardes in groentes.... wel veel vitamientjes:D

Precies, vitamientjes :) En vind groente in het algemeen ook gewoon lekker om een beetje die droge smaak van tonijn/kip te verhullen :meal:

Ik kook meestal een paar tomaten tot het saus is, gooi er een flinke lepel bruschetta kruiden doorheen, en daaar gaat m'n tonijn bij - prima saus voor bij rijst of pasta (en LEKKER!). Naar wens kan er groente worden toegevoegd, welke je maar lekker vindt.

Biefstuk, rijst, 2 eieren en bakje kwark met noten en lijnzaad:meal:.

op moment alleen een banaan, maar straks ga ik los met iets van vlees

Broodje ei , als tussendoortje........

100 gram (roze)garnalen
300 ml melk

pasta met tomatengehaktsaus
lekker!

Stapel pannenkoeken

kippeburger + aardappelen + wortelen

zilvervliesrijst,rijst, kipfilet en spitskool.

Terug
Naar boven