Fitness Seller

Wat eet je nu?

Pannenkoeken

@Wazzup: doe mij het recept van die koolvis! (recept van rijst heb ik al...)

OT: net wheyshake op, zometeen aan de rijst met groente en tofu :meal:

@Wazzup: doe mij het recept van die koolvis! (recept van rijst heb ik al...)

OT: net wheyshake op, zometeen aan de rijst met groente en tofu :meal:

De rijst (basmati) is gekookt in een beetje koenjit (kurkuma). Dat is wat het zo mooi geel maakt (en smaakt nog lekker ook).

Verder een rode ui, 2 blokken koolvis in stukjes, wat geblancheerde boontjes, een beetje kerrie en wat garam massala, wat ketjap en 150 gram kokosmelk. En dat in laten koken totdat het niet meer vloeibaar is :) (of tot de rijst klaar is)..... ja dat was het wel geloof ik. Oh ja, een beetje seroendeng erover gestrooid.

en dan ... Salamat makan oid.

De rijst (basmati) is gekookt in een beetje koenjit (kurkuma). Dat is wat het zo mooi geel maakt (en smaakt nog lekker ook).

Verder een rode ui, 2 blokken koolvis in stukjes, wat geblancheerde boontjes, een beetje kerrie en wat garam massala, wat ketjap en 150 gram kokosmelk. En dat in laten koken totdat het niet meer vloeibaar is :) (of tot de rijst klaar is)..... ja dat was het wel geloof ik. Oh ja, een beetje seroendeng erover gestrooid.

en dan ... Salamat makan oid.

Klinkt goed!
Morgen koolvis halen... (stond al op het boodschappenlijstje)

100 gram rijst, met 130 gram tonijn, handje cashewnoten erdoor, scheutje soyasaus en smullen maar! :D

500 ml magere kwark

broodje hamburger, en zometeen 500 gram kwark, en dan ga ik slapen

Bak kwark met wat rosvice

NightProtein Banaan

bakkie kwarkie

kip met rijst

kwark met whey

Zometeen broodje kipfilet broodbeleg.

of zal ik toch eerst voor de broodjes gekookte ei gaan:D

.....een pak slagroom vla.

500gr magere platte kaas + wat frambozen
60gr pindanoten

whey, havermout en een appel - met de multivit en visoliecap natuurlijk!

Nog meer pannenkoeken. Gek ik dacht dat je pannekoeken schrijft. een pannenkoek wordt toch in één pan gemaakt? Het is toch ook zonnebrandolie, met een zon! Raar, die Neerlandsche spelling.

kipmetrize

rijst met tonijn, ei en augurk.
Koud toch lekkerder (warme augurk is niet echt wat)

Terug
Naar boven