unknwn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
kan het nog slechter?
BTW brood met kipfilet gegrild.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan het nog slechter?
BTW brood met kipfilet gegrild.
hoezo? blikje tonijn is net kattevoer echt ranzig.
chocomel is lekker
zo meteen trouwens naar de friettent (woensdag) halve haan met beetje friet erbij
Neem aan dat je wilt bodybuilden? Als ik dit zou eten zou ik niet eens gainen. Je eet alleen maar snelle kh's.
in die ruime 3 maanden dat ik het doe ben ik toch al veel gegained vind ik zelf. eet niet alleen deze producten.
maar wel weinig verschillende producten. dagelijks:
tonijn, chocomel, kip, rijst, brood, pindakaas, brinta, kwark, aardappelen, vlees, soep, groente, melk. kaas.
wat zijn de goede langzame KH producnten dan? ik zie hier niet zoveel verschillende producten voorbij komen in dit topic die ik niet eet.
en maten van me die helemaal geen rekening houden met hun voeding staan nog steeds op 0 heb ik het idee
. Is mis ranzig maar It's all about the mass.aardappels vervangen voor zoete aardappels zoiezo en chocomel eruit gooien. Bij tonijn kun je ook gewoon water met brinta mengen en dat drinken. Is mis ranzig maar It's all about the mass.
mjah heel veel mensen raden hier wel chocomel aan voor hoge kcal ineens.
en brinta met water wat is dan beste verhouding? heb het keer geprobeerd maar het was zo dik dat ik het niet door kon slikken zonder constant te kokhalzen en nog water extra bij innemen om het door te slikken
.wat zijn de goede langzame KH producnten dan? ik zie hier niet zoveel verschillende producten voorbij komen in dit topic die ik niet eet.
en maten van me die helemaal geen rekening houden met hun voeding staan nog steeds op 0 heb ik het idee