MuscleMeat

Wat eet je nu?

Nog meer pannenkoeken. Gek ik dacht dat je pannekoeken schrijft. een pannenkoek wordt toch in één pan gemaakt? Het is toch ook zonnebrandolie, met een zon! Raar, die Neerlandsche spelling.

Ja, maar er zijn meerdere pannen. En aangezien er maar 1 zon is (als je een beetje bij ons in het heelal blijft kijken en niet verder:P) schijf je zonnebrandolie ;)

4 boterhammen met pindakaas en een bak kwark (300 gram)

rijst met tonijn, ei en augurk.
Koud toch lekkerder (warme augurk is niet echt wat)

Irritant is dat hé, als je koud lekker vind maar warm is het opeens smerig.
Moet je eens proberen paarderookvlees warm te maken/bakken dan weet je ook niet wat je proeft. Tis dan net of je puur zout zit te eten :)

Irritant is dat hé, als je koud lekker vind maar warm is het opeens smerig.
Moet je eens proberen paarderookvlees warm te maken/bakken dan weet je ook niet wat je proeft. Tis dan net of je puur zout zit te eten :)

Smerig is het ook weer net niet - m'n rijst was pas net klaar met koken, dus moest wel warm (om het nou in de vriezer te zetten...)
Normaal gesproken neem ik het mee, zit het een tijdje in m'n tas.

3 boterhammen met vleesbeleg.:)

Smerig is het ook weer net niet - m'n rijst was pas net klaar met koken, dus moest wel warm (om het nou in de vriezer te zetten...)
Normaal gesproken neem ik het mee, zit het een tijdje in m'n tas.
Jah, das minder ik eet tegewoordig vaak mijn rijst en pasta's ook gewoon koud(te lui om het op te warmen :P).

100gr spekblokjes
60gr zilvervliesrijst
4 eieren

kommetje aardbeien + beetje vloeibare zoetstof

1.5 stuk bereid makreelfilet met 1 paprika en zilveruitjes
2x visolie cap
1x multivit

En nog een schelletje brood met kipfilet

Deze ochtend een stuk van mijn zelfgemaakte havermoutkoeken gegeten + whey shake gedronken :cool:

2mx1nhi.jpg

Brinta

Boterhammen met kalkoenfilet en pindakaas + wat noten..even laden voor straks:)

Op dit moment: versgemaakte soep met erin verwerkt blikje tonijn, 120 gram gekookte rijst, stukjes paprika, komkommer en look. Ook cayennepeper en sambal er bij gedaan.
Echt smakelijk ziet het er niet uit, maar is wel lekker :D

2s988dz.jpg

zo meteen Spruitjes gekookt in melk met klontje boter, pommes parisienne en een varkensoester.

Kippengehakt (gekruid met oregano en basilicum), zilvervliesrijst, tuinkers, rode paprika, tomaat.

2ufy2hs.jpg

blikje tonijn met pak chocomel

Na een vermoeiende trainingssessie heb ik een stevige maaltijd verdient!:D

Roze zalm met spinazie en aardappelen. Smakelijk!

Zometeen iets wat moeders klaargemaakt heeft, geen idee wat het vandaag wordt :p.

Terug
Naar boven