MuscleMeat

Wat eet je nu?

Yff zei:

offtopic :mad:

ik heb hier wel chocolade chocolade chocolade ijs.. met chocolade saus!
het is dan wel geen ben & jerry's, maar toch :o

ik eet nu heerlijk 300 gram koolvis met wat cashewnoten

RvR zei:
offtopic :mad:

ik eet nu heerlijk 300 gram koolvis met wat cashewnoten

eet smakelijk. Ik heb een paar uur geleden 500 gram kwark op. Van low carb wordt ik echt sjaggie van :mad:

RvR zei:

Alsof ik dat niet weet :mad:

Ik denk dat ik zo maar je ijs kom stelen.. :rolleyes:

enzo ;)

Smoothmold zei:
eet smakelijk. Ik heb een paar uur geleden 500 gram kwark op. Van low carb wordt ik echt sjaggie van :mad:

bro, laat die zuivel zitten.. je wilt toch damn ripped worden? zoveel verschil als je die zuivel eruit gooit.. ik zeg niet dat je tevreden zal zijn met het resultaat, want wij bodybuilders zijn nooit tevreden, maar je zal wel zoiets hebben van 'ok het gaat de goede kant op'

RvR zei:
bro, laat die zuivel zitten.. je wilt toch damn ripped worden? zoveel verschil als je die zuivel eruit gooit.. ik zeg niet dat je tevreden zal zijn met het resultaat, want wij bodybuilders zijn nooit tevreden, maar je zal wel zoiets hebben van 'ok het gaat de goede kant op'

Het vet verdwijnt gewoon wel en daar gaat het toch om? Pas de laatste 3 weken haal ik het zuivel eruit. Met zuivel kan je toch ook een bf van 6 a 7% bereiken?

Smoothmold zei:
Het vet verdwijnt gewoon wel en daar gaat het toch om? Pas de laatste 3 weken haal ik het zuivel eruit. Met zuivel kan je toch ook een bf van 6 a 7% bereiken?

je kan het vast wel bereiken.. maar als je minder gemotiveerd raakt dan zorgt zuivel voor dat verschil wat nodig is om er weer extra zin in te krijgen.. het heeft bij mij een hoop verschil gemaakt..

het maakt mij niet uit hoe je het doet, als je het maar doet en je doel bereikt.. alles draait om doelen en het bereiken daarvan.. het lukt je ook wel, weet ik zeker.. succes in ieder geval en hou vol!

RvR zei:
je kan het vast wel bereiken.. maar als je minder gemotiveerd raakt dan zorgt zuivel voor dat verschil wat nodig is om er weer extra zin in te krijgen.. het heeft bij mij een hoop verschil gemaakt..

het maakt mij niet uit hoe je het doet, als je het maar doet en je doel bereikt.. alles draait om doelen en het bereiken daarvan.. het lukt je ook wel, weet ik zeker.. succes in ieder geval en hou vol!

het wordt geestelijk echt zwaar nu. Ik heb heel de dag honger. Van rijst en boterhammen wordt ik al gek aangezien ik low carb zit. Maar ik zie nog steeds veranderingen, dus gaan we gewoon door. Woensdag weer refeed. Ik kan niet wachten :p

Mijn maag gaat naar de t*ring nu, tijd voor wat noodles een komkommer en een shake!

Neem dalijk een shake met Nutrix en wat rozijnen.

100gr Basmatierijst
125gr biefstuk
Prei
1 eetl. lijnzaadolie
500ml yochurt

magere youghurt met brinta aspartaan en muizestrontjes

fruitmix

Konings kwark (puuuuuuuuuuuuuuur)

125 gram havermout, 50 gram pure chocola, 25 gram whey.. en zo nog 5 eitjes (2 met geel)

tussendoortje: 3gekookte eitjes

Mijn 3e bord noodles met komkommer vandaag.

Lekker brinta met water gvd, niemand haalt melk bij ons thuis :mad:

150 gram havermout
30 gram whey
3 kleine bananen

Terug
Naar boven