Fitness Seller

Wat eet je nu?

Even informatief vraagje: Het valt me op dat je veel soep drinkt, waarom precies? Gewoon omdat je het lekker vind of heeft dit een speciale reden (zoek ik beetje achter, maar kan het niet echt vinden)?

Neu, ik vind het gewoon lekker.

Is ook makkelijk, plus als mijn vriendin zin heeft in soep ik het voor mezelf heel makkelijk kan opleuken door wat extra's (extra gember, chilipeper en kipfilet in dit geval)

Daarnaast is soep ideaal in de cut omdat je het makkelijk low carb kunt maken en omdat soepjes (vooral de stevigere soepen) heel erg vullend zijn.

Neu, ik vind het gewoon lekker.

Is ook makkelijk, plus als mijn vriendin zin heeft in soep ik het voor mezelf heel makkelijk kan opleuken door wat extra's (extra gember, chilipeper en kipfilet in dit geval)

Daarnaast is soep ideaal in de cut omdat je het makkelijk low carb kunt maken en omdat soepjes (vooral de stevigere soepen) heel erg vullend zijn.

Ja, het laatste punt dat je vernoem, doe ik ook altijd :).

Voor de volgende soepjes: smakelijker! Ze zien er erg lekker uit

Ja, het laatste punt dat je vernoem, doe ik ook altijd :).

Voor de volgende soepjes: smakelijker! Ze zien er erg lekker uit

Met uitzondering van erwtensoep (snert). Maar goed, zo aan het begin van de dag, en rondom je training ook in de cut prima te doen (en zo onwijs lekker). :)

Met uitzondering van erwtensoep (snert). Maar goed, zo aan het begin van de dag, en rondom je training ook in de cut prima te doen (en zo onwijs lekker). :)

Ja, erwtensoep, bonensoep... Waar veel kh in zitten :)! Mijn soepen zien er nooit zo lekker uit :(.

doe je niet aan keto? of werkt dit ook goed voor je?

ziet er mooi uit btw, hoe maak je die sausje? (link maybe)

Geen idee wat keto is, ben echt heel nieuw met voeding, schema's en cutten. Maar ben nu op dag 4 heb voor mijn gevoel geen massa ingeleverd, kracht al helemaal niet en ik zie m'n vet eigenlijk verassend snel verdwijnen dus ik ben nu nog tevreden. Kijk wel hoe het gaat en ga nog wel wat lezen over keto, carb cycles, intermittent fasting en alles.. ;)

Sausje is echt makkelijk hoor, magere yoghonaise van calvé, klein beetje olijf/zonnebloemolie, en dan viskruiden (kant en klaar dingetje, maar kan je ook zelf bereiden met wat dilletopjes en citroen etc.)

Net cardio gedaan, en intensieve rug training dus moet nog even 1 extra maaltijdje erbij gooien..

Halve makreel daarbij brinta, met een heel klein beetje XXL Whey Isolaat Banaan voor de smaak

a24841c2bea52f7e5bc8bb3daabbb1dd.jpg

Vanavond 3 broodjes ei + zalm gebakken in olijfolie + snufje zout.

Lekker hoor :thumbup:

Nu last meal of the day, halve kilo kwark met een beetje XXL Isolaat + omega 3,6 capsule

juist een mengeling van cornflakes en chocopops gegeten met soja :D

straks kwark me sojamelk en mass gainer en honing

Thee. Turkish Apple!

Gisteren avond: groente mix met kipfilet, en een glas warme cacao.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu: erwtensoep met kipfilet die nog over was van afgelopen week!
Eigenlijk is de 'left over' snert nog lekkerder, omdat hij wat dikker wordt na een x aantal nachten. :)

70 gr crunchy (appel en cocosnoot) , handje vol noten , halve banaan, lepel notenolie, 70 gr mass gainer, sojamelk, stuk chocolade (puur) 2 sinaasappels en halve citroen, alles de blender in

hmmmmm lekker:)

Laatst bewerkt:
nu na de training:

pasta met hesp en kaassaus
mass gainer met water

Zo weinig pics. :(

100g Wokmie + 2 eieren
Het smaakt beter dan het eruit ziet. :o

handvol noten, appel, 500gr kwark

tonijn. ei en wat kaas na (lowcarb)

Gisteren avond: groente mix met kipfilet, en een glas warme cacao.

Nu: erwtensoep met kipfilet die nog over was van afgelopen week!
Eigenlijk is de 'left over' snert nog lekkerder, omdat hij wat dikker wordt na een x aantal nachten. :)

eikes er hangen brokken eten tussen u toetsen van u toetsenbord
als ge is niks gemaakt hebt kunde daar nog van eten.:D

voor de rest het eten ziet er goed uit

Terug
Naar boven