- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
2 eitjes, serranoham(erg vet,maar proteinvol), een banaan, 2 brokjes 86%pure chocolade en wat druifjes
Vrij aparte maaltijd, maar heb vandaag een herdenkingsceremonie achter de rug en veel dingen niet kunnen eten, net een whey shake met havermout op.
Minste suiker bedoel je? Cacao = gezond, dus maakt het de chocolade eigenlijk een prima bron ...

dat ook ja, maar minder vet toch ook?
witte chocola is toch veel vetter dan pure chocola
Haha heb eerst moeten googlen naar het woord 'goesting' maargoed het was lekker
---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------
Ja omdat daar misschien 5% cacao in zit en voor de rest melk, verdikkingsmiddel en allemaal shizzle, pure cacao is volgens mij ook goed voor de bloedvaten, 86% is het meeste wat ik hier in de winkel kan kopen overigens
Haha heb eerst moeten googlen naar het woord 'goesting' maargoed het was lekker
---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------
Ja omdat daar misschien 5% cacao in zit en voor de rest melk, verdikkingsmiddel en allemaal shizzle, pure cacao is volgens mij ook goed voor de bloedvaten, 86% is het meeste wat ik hier in de winkel kan kopen overigens
. Heb thuis ook de 86% + van Cote D'Or

Een vraag: sommige mensen zeggen dat ontbijtkoek slecht is. Weet jij ook waarom? komt het door de Suikers?
Een en al suikers.Een vraag: sommige mensen zeggen dat ontbijtkoek slecht is. Weet jij ook waarom? komt het door de Suikers?
Klopt inderdaad, bevat veel lege koolhydraten zonder ook maar enige voedingswaarde.nog niks over gelezen hier, maar ik zit hier nog niet lang ook eh.
zal wel wss door de suikers zijn ja, want da is 36,1gr per 100 gr

?Klopt inderdaad, bevat veel lege koolhydraten zonder ook maar enige voedingswaarde.

Na de KT kan dit goed zijn, het zijn namelijk snelle suikers (Fructose als ik het goed heb) en insuline na KT transporteren oa eiwitten naar de spiercellen. Daarbuiten zorgt een hoge insuline spiegel vaak in snellere opslag van suikers naar vetten als deze suikers niet voor directe energie gebruikt worden.thanx, maar zijn het dan trage zuikers om een training door te kunnen komen, er zijn hardlopers en sporters die erbij zweren?