AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

21e0lxv.jpg

2 eitjes, serranoham(erg vet,maar proteinvol), een banaan, 2 brokjes 86%pure chocolade en wat druifjes

Vrij aparte maaltijd, maar heb vandaag een herdenkingsceremonie achter de rug en veel dingen niet kunnen eten, net een whey shake met havermout op.

21e0lxv.jpg

2 eitjes, serranoham(erg vet,maar proteinvol), een banaan, 2 brokjes 86%pure chocolade en wat druifjes

Vrij aparte maaltijd, maar heb vandaag een herdenkingsceremonie achter de rug en veel dingen niet kunnen eten, net een whey shake met havermout op.

nice, ik krijg er ook al goesting op

nice, ik krijg er ook al goesting op

Haha heb eerst moeten googlen naar het woord 'goesting' maargoed het was lekker :D

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

dat ook ja, maar minder vet toch ook?

witte chocola is toch veel vetter dan pure chocola

Ja omdat daar misschien 5% cacao in zit en voor de rest melk, verdikkingsmiddel en allemaal shizzle, pure cacao is volgens mij ook goed voor de bloedvaten, 86% is het meeste wat ik hier in de winkel kan kopen overigens

Haha heb eerst moeten googlen naar het woord 'goesting' maargoed het was lekker :D

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Ja omdat daar misschien 5% cacao in zit en voor de rest melk, verdikkingsmiddel en allemaal shizzle, pure cacao is volgens mij ook goed voor de bloedvaten, 86% is het meeste wat ik hier in de winkel kan kopen overigens

hehe ja de belgen en nederlanders spreken alle 2 nederlands, maar tis toch soms nog iets anders eh de woorden.

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

yes idd

86%+ lijkt me niet meer te vreten van de bitterheid :D. Heb thuis ook de 86% + van Cote D'Or

nog wa noten gegeten en een snede peperkoek

mijn kwark met sojamelk, honing en mass gainer staat ook al klaar

Een vraag: sommige mensen zeggen dat ontbijtkoek slecht is. Weet jij ook waarom? komt het door de Suikers?

Lekker aan het kwarken :)

nog niks over gelezen hier, maar ik zit hier nog niet lang ook eh.
zal wel wss door de suikers zijn ja, want da is 36,1gr per 100 gr
Klopt inderdaad, bevat veel lege koolhydraten zonder ook maar enige voedingswaarde.

thanx, maar zijn het dan trage zuikers om een training door te kunnen komen, er zijn hardlopers en sporters die erbij zweren???????
Na de KT kan dit goed zijn, het zijn namelijk snelle suikers (Fructose als ik het goed heb) en insuline na KT transporteren oa eiwitten naar de spiercellen. Daarbuiten zorgt een hoge insuline spiegel vaak in snellere opslag van suikers naar vetten als deze suikers niet voor directe energie gebruikt worden.

Terug
Naar boven