MuscleMeat

Wat eet je nu?

Na de KT kan dit goed zijn, het zijn namelijk snelle suikers (Fructose vooral als ik het goed heb) en insuline na KT transporteren oa eiwitten naar de spiercellen. Daarbuiten zorgt een hoge insuline spiegel vaak in snellere opslag van suikers naar vetten als deze suikers niet voor directe energie gebruikt worden.

Een onervaren vraag, maar een andere voedingsbron dan de Whey? of iets anders?

Hoe bedoel je precies?
Whey is weer wat anders, dat zijn eiwitten die relatief snel worden opgenomen.

Dat snap ik, maar ik sta aan het begin van de fitness, ik wil alles uit de dagelijkse voedingschema's kunnen halen. Ik merk nu dat ik steeds meer ga eten( dat is goed). Maar ik wil wel een enegiebron kunnen aanmaken. Dat gaat nu niet.

Dus ik dacht door een lage eiwittoemame en suikers heb je weer een energiebron voor een paar uur.

Ik zit aan de bassisbehoefte van voedingingstoename (kwart, kipfile, brood, Brinta, groenten, Fruit, en nog meer in de goede voedingsgroep).

Dat snap ik, maar ik sta aan het begin van de fitness, ik wil alles uit de dagelijkse voedingschema's kunnen halen. Ik merk nu dat ik steeds meer ga eten( dat is goed). Maar ik wil wel een enegiebron kunnen aanmaken. Dat gaat nu niet.

Dus ik dacht door een lage eiwittoemame en suikers heb je weer een energiebron voor een paar uur.

Ik zit aan de bassisbehoefte van voedingingstoename (kwart, kipfile, brood, Brinta, groenten, Fruit, en nog meer in de goede voedingsgroep).

ligt het nu aan mij, want ik snap het nog niet
kbegin moe te worden, het kan dat zijn.

:D
ligt het nu aan mij, want ik snap het nog niet
kbegin moe te worden, het kan dat zijn.

Goed plan, Ik ben erg moe. morgen weer werken.

Zaterdag heb ik weer tijd. Probeer dan weer. slaapse.:rolleyes:;):)

alright

Ja omdat daar misschien 5% cacao in zit en voor de rest melk, verdikkingsmiddel en allemaal shizzle, pure cacao is volgens mij ook goed voor de bloedvaten, 86% is het meeste wat ik hier in de winkel kan kopen overigens

Altijd kijken naar de voedingswaarde.
86% wilt niet zeggen dat er maar 14% 'andere' stoffen in zitten.
Wij hebben hier chocolade van 86% die meer kcal bevat dan gewone melkchoclade.

Altijd kijken naar de voedingswaarde.
86% wilt niet zeggen dat er maar 14% 'andere' stoffen in zitten.
Wij hebben hier chocolade van 86% die meer kcal bevat dan gewone melkchoclade.

Liever wat meer calorieen uit een gezonde stof, dan dezelfde of minder calorieen uit iets 'ongezonds.'

Gewoon dextrose gebruiken!:cool:

Nasi Goreng. met extra kip.

100gr havermout
150gr kalkoenfillet

Waar blijven die pics dan mensen???
Biefstukje, veel rijst(high carb dag) en andijvie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bakkie kwark.

Terug
Naar boven