XXL Nutrition

Wat eet je nu?

intressant recept, in welke verhoudingen doe je dat ongeveer?
Recept is een groot woord :D
Dit is gewoon wat je uitprobeert als je als choco-addict geen chocolade meer in huis haalt.

Gewoon klein beetje melk of water erbij zodat het bij het doorroeren een dikke kleverige substantie wordt in plaats van poeder.
Whey is eigenlijk alleen om het wat zoeter te maken, maar dan heb je dat ook gelijk binnen he!

''Food is fuel. if it tastes good, spit it out.'' -Scooby-

Mietjes!:mad:

komop je kan niet serieus zijn man er zijn smakeijkere protein bronnen je gaat toch geen appelmoes etc pakken.

zelf ben ik geen fan van eieren maar eet het toch.. heb liever toch een blik tonijn :Jummy:

Een KISS maaltijd (Keep It Simple, Stupid). Tevens refeed, dus een ruime hoeveelheid koolhydraten. :meal:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kippen pootjes nom nom nom

rosbief met rauwkost :lick:
te snel op om een foto te kunnen maken...

Spaghettini

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beschrijving? wat zit er allemaal in?

ui, knoflook, uitgebakken (katen)spek, gehakt, tomatenpuree, prei, champignons, "pizza kruiden" (soort van mengsel van Italiaanse kruiden, maar dan op basis van paprikapoeder) , venkelzaad (dat is echt waanzinnig lekker in de pasta), spaghetti (in tweeën gebroken), gedroogde zwarte olijven, zout, peper, wat geraspte oude kaas en 3 zilveruitjes.

ja, dat was het wel geloof ik.

ui, knoflook, uitgebakken (katen)spek, gehakt, tomatenpuree, prei, champignons, "pizza kruiden" (soort van mengsel van Italiaanse kruiden, maar dan op basis van paprikapoeder) , venkelzaad (dat is echt waanzinnig lekker in de pasta), spaghetti (in tweeën gebroken), gedroogde zwarte olijven, zout, peper, wat geraspte oude kaas en 3 zilveruitjes.

ja, dat was het wel geloof ik.
cool story bro, goed gerecht

kabeltje voor telefoon naar computer even kwijt geweest, dus ik ga een beetje of topic door te vermelde wat ik gegeten heb

woensdag en donderdag: beenham
67uxrb.jpg
Hij lijkt op de foto wat aangebrand maar van binne was ie helemaal perfect :D
Vrijdag en gister: Risotto van kip met rijst, champignons en courgette. Met heel wat kruiden die ik me niet meer ken herinnere
Voor vandaag morgen en overmorgen (ik neem er nog wel wat extra's bij)
een simpel kiprijst gerecht met paprika en lenteui in een sausje...met een hele hoop knoflook
brotip: laat de lenteui niet te lang bakken, zo behoud het zijn frisse natuurlijke smaak

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

gvd wanne slechte foto's :sad:

wjwevr.jpg

Aah veel beter:cool:
hier kan ik dus wel even mee vooruit

Bear, die plaatjes in de spoiler zijn echt te groot en passen maar half in m'n beeldscherm. :p Kun je ze niet verkleinen voordat je ze upload? Bij Photobucket is dat heel makkelijk. :)

Bear, die plaatjes in de spoiler zijn echt te groot en passen maar half in m'n beeldscherm. :p Kun je ze niet verkleinen voordat je ze upload? Bij Photobucket is dat heel makkelijk. :)
ik weet nu hoe ik ze kleiner kan maken met me camera, die van die 3 borden is toch prima gelukt?

smaakt heel goed btw ;)

Die foto met die 3 borden is indd heel goed gelukt, ziet er ook erg smakelijk uit! :)

Heb daar voor mijn studie/werk ook een tijdje gewoond. Raar volk, maar de carnaval was kei lache! :p

Lache met een zachte G kudt!

patatje mayo en een berenhap :P

oja en een halve liter melk toe....

Laatst bewerkt:
Kwark
Cashew nootjes(ongezouten)
En water:)

Terug
Naar boven