MuscleMeat

Wat eet je nu?

Heb een tijdje niet kunnen posten op dbb,
bij deze nog maar eens een fotootje

Pre workout:

2dglz79.jpg

Kwark met aardbeien
(of op zijn mechels, platte keis me jeirbezen :p )

Volgens mij kan je wel lekker koken, gezien de dingen die je post.

bwa ik kook bijna niet, maar ik kan wel meestal mijn pan trekken ze.
zijn allemaal gemakkelijke dingen die wel lekker zijn. je moet het ook maar is proberen he, wedden dat het je lukt? :p

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Heb een tijdje niet kunnen posten op dbb,
bij deze nog maar eens een fotootje

Pre workout:

2dglz79.jpg

Kwark met aardbeien
(of op zijn mechels, platte keis me jeirbezen :p )

da laatste versta ik beter.:cool:

ot: rode bietjes in de blender 120 g + groentensap
+vit c

Laatst bewerkt:
platte keis hahaha

Wazzup en Free moeten eigenlijk een DBB stijl online kookboek maken.

Dan worden ze karma koning hier!

Wazzup en Free moeten eigenlijk een DBB stijl online kookboek maken.

Dan worden ze karma koning hier!

hehe wazzup ja.... ik niet, ik kan niet koken als ik de gerechten van wazzup zie.

ot: energie reep voor het trainen want kvoel mij meestal zo moe. :(:mad:

Laatst bewerkt:
Ossenhaas van de chinees + basmati rijst

banaan half uur later tonijn.
cola zero om te spoelen:)

Ja, maar je houdt het recept voor je ! Met plaatjes kan ik niet koken, dat wekt bij mij alleen lust gevoelens op :)

Op verzoek lever ik wel eens een lijstje met ingrediënten aan.

OT: yoghurt met rozijnen en kokos (en een theelepel psyllium husks)

Laatst bewerkt:
Ja, maar je houdt het recept voor je ! Met plaatjes kan ik niet koken, dat wekt bij mij alleen lust gevoelens op :)

het waren 3 geklutste eieren met 100 g spek en 4 a 5 kleine trostomaatjes ( waren heel klein maar niet zo klein dan kerstomaatjes)
afwerken met pepermolen en verse peterselie. (geen zout aangezien het spek al erg zout is) gebakken in olijfolie. heb ik opgegeten met volkorenbrood en wat sojaboter.

Laatst bewerkt:
havermoutpap met vanille whey en magere melk, hmmmmmm eindelijk weer wat verzadigends gegeten, ipv die eieren en zalm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

400 gr kip

eet je de joystick als toetje?

het waren 3 geklutste eieren met 100 g spek en 4 a 5 kleine trostomaatjes ( waren heel klein maar niet zo klein dan kerstomaatjes)
afwerken met pepermolen en verse peterselie. (geen zout aangezien het spek al erg zout is) gebakken in olijfolie. heb ik opgegeten met volkorenbrood en wat sojaboter.
Heb je een lactose allergie?

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

havermoutpap met vanille whey en magere melk, hmmmmmm eindelijk weer wat verzadigends gegeten, ipv die eieren en zalm
Welke zalm eet jij?
Ik koop mijn eten zelf en zalm is best duur :(.

Welke zalm eet jij?
Ik koop mijn eten zelf en zalm is best duur :(.

Atlantic Wild Salmon, dus wilde zalm, niet van die te vette (en duurdere) restaurant zalm zegmaar, deze is wel minder lekker, minder smaak en taaier maar wel iets betere voedingswaardes (voor zover je je daar druk om maakt)

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

nice dubbel post btw

Atlantic Wild Salmon, dus wilde zalm, niet van die te vette (en duurdere) restaurant zalm zegmaar, deze is wel minder lekker, minder smaak en taaier maar wel iets betere voedingswaardes (voor zover je je daar druk om maakt)

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

nice dubbel post btw
thanks, ja goed he ;)

Heb je een lactose allergie?

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

awel ze hebben mij jaren geleden gezegt dat ik idd geen zuivel producten mocht eten omdat ik allergisch ben voor zuivel.
ik heb dus jaren alpro soja gedronken en gegeten.
nu dachten ze dat ik een glutten alergie had ook.
ik over tlaatst naar de kliniek mijn bloed laten trekken
en nu blijk ik niet allergisch te zijn, niet voor zuivel en niet voor glutten,
ik begrijp er niks van want ik heb bijna alle simptomen.:rolleyes:
en nu eet en drink ik meestal nog altijd soja van gewoonte.:)

Laatst bewerkt:
bakje kwark met blauwe bessen

Terug
Naar boven