AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Elke dag gaat het zo, doe ik al maanden(in de cut is hetzelfde alleen kip wordt vis.), daarvoor had ik havermout/brood ipv de rijst.

Karma for beingz h4rdcore!?

Je bent ****ing 15 en staat waarschijnlijk nog aan het begin met je fysiek. Waarom zou je dan in godsnaam droge kip met rijst gaan eten en al helemaal vis voor kip gaan vervangen als je gaat cutten? Als je al 6 maaltijden met kip en rijst wilt eten op 15-jarige leeftijd maak het dan in ieder geval lekker. Wel respect voor je discipline op die leeftijd hoor, maar je kan ook overdrijven.

Je bent ****ing 15 en staat waarschijnlijk nog aan het begin met je fysiek. Waarom zou je dan in godsnaam droge kip met rijst gaan eten en al helemaal vis voor kip gaan vervangen als je gaat cutten? Als je al 6 maaltijden met kip en rijst wilt eten op 15-jarige leeftijd maak het dan in ieder geval lekker. Wel respect voor je discipline op die leeftijd hoor, maar je kan ook overdrijven.

16* en waar maak jij uit op dat ik net als iedere andere ecto tiener van 16 ben die denkt dat die huge wordt door 2x per week biceps te gaan trainen?

pffff:mad: En droge rijst is lekker!

Wat heeft leeftijd ermee te make?. Als je serieus bezig wilt zijn met sport maakt het geen reet uit of je nu 15 of 25 bent. En droge rijst met kip vind ik ook lekker (al eet ik er wel groenten bij).

ga nu chips eten en bier drinken, 1 dag in de week let ik nergens op

Wat heeft leeftijd ermee te make?. Als je serieus bezig wilt zijn met sport maakt het geen reet uit of je nu 15 of 25 bent. En droge rijst met kip vind ik ook lekker (al eet ik er wel groenten bij).

Ty bro,:)
zomaar oordelen over mensen kan niet. met een magere 100 posts ken je me helemaal niet:(

16* en waar maak jij uit op dat ik net als iedere andere ecto tiener van 16 ben die denkt dat die huge wordt door 2x per week biceps te gaan trainen?

pffff:mad: En droge rijst is lekker!

Dat zeg ik toch helemaal niet, waar zie je dat staan?

---------- Post added za 18 jun 2011 at 20:43 ----------

6x per dag droge kip met droge rijst eten op (net) 16-jarige leeftijd vind ik zwaar overdreven. Want in de meeste gevallen doet zo iemand dat omdat hij/zij vind dat dat het beste is, terwijl hij net zo makkelijk een boterhammetje met kipfilet ofzo kan eten. Ach maakt ook niet uit, kan me alleen niet voorstellen dat iemand op die leeftijd zoiets 6x per dag eet. Op die leeftijd was ik in het weekend met vrienden en had ik de grootste lol van mijn leven terwijl hij nu waarschijnlijk met zijn kip en rijst achter de computer zit. Zonde..

6x per dag droge kip met droge rijst eten op (net) 16-jarige leeftijd vind ik zwaar overdreven. Want in de meeste gevallen doet zo iemand dat omdat hij/zij vind dat dat het beste is, terwijl hij net zo makkelijk een boterhammetje met kipfilet ofzo kan eten. Ach maakt ook niet uit, kan me alleen niet voorstellen dat iemand op die leeftijd zoiets 6x per dag eet. Op die leeftijd was ik in het weekend met vrienden en had ik de grootste lol van mijn leven terwijl hij nu waarschijnlijk met zijn kip en rijst achter de computer zit. Zonde..

Cool Story bro, Enjoy Life.

Op die leeftijd was ik in het weekend met vrienden en had ik de grootste lol van mijn leven terwijl hij nu waarschijnlijk met zijn kip en rijst achter de computer zit. Zonde..

Dat zou idd zonde zijn. Maar je mag er niet van uit gaan dat hij geen leven heeft omdat hij veel kip/rijst eet. Da's wel erg kort door de bocht heuj?

---------- Post added za 18 jun 2011 at 23:18 ----------

Ontopic, zometeen even wat kwark en water bijeen kletsen

Wie ben jij om te bepalen wat hij eet, hij wilt er tenminste voor gaan en heeft discipline als hoever ik kan zien, jij daarin tegen..
Daarbij, kip en rijst is lekker :)

vanmiddag
29fbbm9.jpg

drnet

243goix.jpg

Hmmmmmmmmmmm

Vissalade ala me

150 gram tonijn
75 gram zalm
100 gram komkommer
italiaanse kruiden + zout + beetje olijfolie

helaas geen foto :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

U mirin?

Dat filmpje ken ik al, en tuurlijk, ik zou het ook niet doen (doe het ook niet). Mijn voedsel is ''gekleurd'' met kruiden etc.
Dat betekend nog niet dat kip en rijst niet lekker is (imo) :)

Aha, dat imo mistte er eerst :)

Tja, smaken verschillen.... misschie maar gelukkig

Mijn pasta van vandaag:
24vi1xs.jpg

Als ik iets eet wat volgens jouw niet lekker is of wat jij er niet leuk uit vind zien. Heb ik dan ineens gebrek aan kennis? Ik snap hem niet.

Nee, als jij denkt dat je enkel droge rijst met (gekookte ?) kipfilet MOET eten om je doelen te bereiken dan heb je een heel beperkte blik... IMO. Doe waar je zin in hebt (see if I care), maar verwar dit niet met slim bezig zijn.

Nee, als jij denkt dat je enkel droge rijst met (gekookte ?) kipfilet MOET eten om je doelen te bereiken dan heb je een heel beperkte blik... IMO. Doe waar je zin in hebt (see if I care), maar verwar dit niet met slim bezig zijn.

Ik snap je maar ik ga goed zo en geen moeite om het weg te krijgen, Is wel zo dat ik 1 van mijn maaltijden een shake is met havermout,olijfolie,melk, en whey waarna ik helemaal geen zin meer heb ik zoetigheid of andere dingen vol smaak. Gebruik wel veel chilipoeder tho :) Als het moeilijker gaat zal ik het ''lekkerder'' maken;)

one love bro

Olijfolie door je shake .. ... ... verklaar .. lijkt me zwaar ranzig

natuuryoghurt met 1/4 dose whey (choco) en nootjes

Terug
Naar boven