Sandows Legacy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eujjs! da ziet er lekker uit.... maar wat zit erbij? vis?
kom ik aan met me bord friet met mayo![]()

Super gelukte vanilla-fluff. Het heeft de consistentie van opgeklopt eiwit. Nice.
Leuke borden Ace, waar haal je die?Edit: had nog een foto van een pasta met een zelfgemaakte pastasaus op basis van verse tomaten (niet uit een blikje)
(die 3 uur duurden om te maken!). Met vreselijk veel groente (foto 1) en op smaak gebracht met o.a. stevige rode wijn en vers geperst citroensap. Was errug lekker!
Tweede foto is een beetje bewogen zie ik.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dam jij gaat ifbb pro worden met dit schemaWat ik in gisteren heb gegeten
10:30 1 boterham chocolade pasta + 1 boterham pindakaas + 1 koffie.
11:30 3 tosti's+1 ei+ 1 halve komkommer + 2 tomaten + 1 thee.
16:00 2 energie drankjes + 4 koekjes.
18:00 1 bruine bonen soep + salade + 1 thee + 3 sneetjes bruine brood zonder iets erop
19:00 1 puntje pizza
20:15 3 loempia's
23:00 1 puntje taart
23:30 1 pruim
dat was het !![]()
Je bent wel creatief, nice hoor. Ik eet borito's met kaas/prei/kipfilet/paprika en saus.
omnomnomnom.
als je wat fantasie hebt en een goede voorraadkast is het allemaal net zo moeilijk hoor... je bladert wat en dan vind je wel iets waarvan je zegt, dat lijkt me wel wat... dan pas je het recept wat aan met wat je WEL in huis hebt en voila....
[Link niet meer beschikbaar]
en dan ziet het er uiteindelijk zo uit:
[Link niet meer beschikbaar]

Zometeen lekker uit eten bij de italiaan. Ik weet al wat het gaten worden, namelijk de tournedos. Lekker sausje erbij + frietjes. Tijd voor een semi junk meal dus![]()