AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Die cake is toch niet één maaltijd mag ik hopen? :eek:

Eetsmakelijk!
Maaruuhh... niet 12 hele eieren toch? Beetje uit verhouding met 4(!) walnoten. :D

Eetsmakelijk!
Maaruuhh... niet 12 hele eieren toch? Beetje uit verhouding met 4(!) walnoten. :D

Jawel, maar ik houdt mijn macronutrienten steeds over de dag bij en voeg dingen toe als ik ruimte over heb. Na alle eieren en bananen die ik gekocht had erin te doen had ik nog een beetje ruimte voor wat walnoten en andere dingen. Ik heb de rest van de dag niet veel op(Ik kom vandaag uit op 2501 kcal).

Twaalf hele eieren is zowat 1000 kcals. ???

maak eens een pic van die cake

cheatmeal:
friet, frikandel, kroket en mayo

Cottage cheese 2 bakjes van 200 gram op.

per 100 gram:
13 gram proteine
4,7 gram carbs
0,4 gram vet

Wie heeft er nou kwark nodig?

Een ontbijtpannenkoek op basis van ei, ei-eiwit (gepasteuriseerd), havermout, Brinta met stukjes appel, rozijnen en kaneel. Champions breakfast. :meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SL271496.JPG

Een pannekoek van 5cm dik :p haha

4 volkoren boterhammen, 1 hele avocado en 1 banaan.

Een ontbijtpannenkoek op basis van ei, ei-eiwit (gepasteuriseerd), havermout, Brinta met stukjes appel, rozijnen en kaneel. Champions breakfast. :meal:

Ziet er goed uit. Was de pannenkoek niet erg droog? Zo niet; recept via PM aub. :p

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 11:09 ----------

Magere kwark met met chocolate casseine perfection sample van de b&f er door heen geroerd. Tis nu zo dik en stevig dat me lepel er niet meer goed door heen komt :roflol:

Dat probleem had ik ook met een paar andere smaken... Ik moest er wel wat water bij doen want het was echt droog.. maar wel lekker! :lick:

2m7vspx.jpg

Post workoutmeal:

aardappelen met schil in de oven, rozemarijn, zeezout, peper, paprika poeder, enkele teentjes look en olijfolie.
Sla, tomaat, komkommer en fijn gesnipperde ui
en een steak op de grill

:meal: lekker was het zeker :D

een giant en chicken dips:trollface:

Laatst bewerkt:
Cheat: pizza funghi

Met veel te veel zout, bah.

Terug
Naar boven