AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

zo 2 whey shakes, maar daarna nog 700 kcal over ???

pindakaas dan maar weer :cool:

net spareribs gegeten met daarna kwart met aardbeismaak van de ah. chillos

Before bed meal, hierna gelijk het bed in duiken:

500gr kwark
150gr kipfilet
100gr zilvervliesrijst
schijf anananananas
scheut ketchup

m7z5zn.jpg

Meal#1 zondag:

30gr whey
100gr havermout
gemixed met wathurrrrrr

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker whey shakeje, als ontbijt 4 sneeen volkoren brood met maar 100gram kipfilet en 1 banaan (pre-meal)

Zo ff 2 aardappels voor de high carbs, en straks pas rijst.

Lekker varkenshaasje gegeten.
Zometeen onbeperkt vlees eten bij de chinees!! Weer varkenshaasje en ander lekker vlees!!mmmhhh

Vanmorgen 1 liter thee, met wat biscuitjes om m'n hangover te vermakkelijkeren ... en straks wat aardappels met bloemkool en 2 gehaktballen :)

Lekker varkenshaasje gegeten.
Zometeen onbeperkt vlees eten bij de chinees!! Weer varkenshaasje en ander lekker vlees!!mmmhhh

fuarkkk moet binnenkort ook weer eens langs de chinees, onbeperkt eten/drinken voor 17,50 en best goed vlees van de wok/bakplaat die die chinees maakt.

zoetzuur bij??

nonmnonmnonm, eet ze

OT: 250gram kipfilet

fuarkkk moet binnenkort ook weer eens langs de chinees, onbeperkt eten/drinken voor 17,50 en best goed vlees van de wok/bakplaat die die chinees maakt.

zoetzuur bij??

nonmnonmnonm, eet ze

OT: 250gram kipfilet

Binnenkort wer naar de Wok Maxis in warnsveld :) Jam jam... onbeperkt schaften ... dirty bulk :D

Ziek, heb net gekookte rijst in de blender gedaan met banaan/whey/ei/water en geblendert. Toen gebakken in de pan smaakt ****ing koning. Normaal doe ik met havermout.

Binnenkort wer naar de Wok Maxis in warnsveld :) Jam jam... onbeperkt schaften ... dirty bulk :D
Haha, das een goeie;) Ben er paar weken terug met de groep geweest, voor 25 eppo onbeperkt zuipen en schranzen. 7 Borden naar binnen gewerkt, daarna nog 2 stukken appeltaart en een roomsoes. Wel jammer dat ze er Warsteiner schenken, maar je moet wel gelijk naar de halve liter pullen vragen, anders blijven ze maar met die kleine glaasjes aankomen en dat doen ze extra sloom zodat je niet te snel veel kan drinken..:)

Net ontbijt (naja middag ontbijt... drukke nacht gehad dus lekker uitslapen) gemaakt voor Mike.

90 gr brinta
40 gr havermout
30 gr rozijnen
halve appel
4 hele eieren

alles mixen en bakken tot een dikke pannekoek... klein hapje genomen, was erg lekker. Mike is nu aan het smullen.

Ongeveer 820 kcal.

biefstuk met wortelpuree en championroomsaus
1 glas cola
1x glucosamine
6x biergist
1 vit a-z

dus; ik dacht ik doe eens gek. Net water gekookt en wat cacao in een beker gegooid en gemixed met water. is te drinken.. dus why not

mass shake vanille met sojamelk.

Zometeen even mijn kip met rijst+ ketchup bereiden. Zin in nomnomnnmonm.

zo even weeer epic maaltijd, 400gram aan schouderkarbonade, 150gram stukje biefstuk, circa 400gram rijst en 350gram bloemkool

huppaaaaa kom er maar uit

Volkorenbrood, gerookte achterham, eieren, peper, zout

rad9v9.jpg

• Like
Waarderingen: free
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven