AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Hebben we Mahatma ook weer. Origineel hoor 'Syss'.

Aug 2011, wat maakt het uit. Je zit wss zelf ook te trollen.. de helft die in 2010/2011 is aangemeld is een kloon van een ouder account. Ga hier niet lopen b**chen aub.

OT:

Salade van mais, sla, komkommer, wortel en zo zak groente uit de winkel

verder dan die 4 kom ik niet maar was best lekker.

• Like
Waarderingen: Syss
Wederom met Ace eens. De discussie is zinloos, want het blijft toch een welles nietus gebeuren.

Wederom met Ace eens. De discussie is zinloos, want het blijft toch een welles nietus gebeuren.

Precies.
Ik ben trots op mijn vooruitgang en hoe ik het heb bereikt. Ik ga er gewoon net zo lang mee door, want de gains zijn nice.
Ieder op zijn eigen manier.

zit te kauwen op een tandestoker..
telt dat?

Aug 2011, wat maakt het uit. Je zit wss zelf ook te trollen.. de helft die in 2010/2011 is aangemeld is een kloon van een ouder account. Ga hier niet lopen b**chen aub.

OT:

Salade van mais, sla, komkommer, wortel en zo zak groente uit de winkel

verder dan die 4 kom ik niet maar was best lekker.

Ga zelf maar eens door mijn posts, vrijwel alles is serieus. Ik heb een tijd op een ander forum gezeten, vandaar dat ik een beetje weet hoe het er aan toe gaat op BB fora.

e/k/v verhouding zegt hun waarschijnlijk niet veel @TheAce...

Geen moeite doen om het tegendeel te bewijzen, laat ze eerst maar eens kennis opdoen.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 18:49 ----------

Ga zelf maar eens door mijn posts, vrijwel alles is serieus. Ik heb een tijd op een ander forum gezeten, vandaar dat ik een beetje weet hoe het er aan toe gaat op BB fora.

Ik zeg ook niet dat je niet-serieus bent, maar er zitten hele andere voedingswaarde aan junk zoals; pizza, frituur etc en aan clean; rijst,groente etc

@Gast 166060, ik ben het volledig met je eens, junken kan wel eens smaken, maar
ikzelf hou het ook maar voor 1meal elke week.

Thnx. :)
Ik junk zelf ook van tijd tot tijd hoor. In je leven moet ook ruimte zijn om te genieten, maar het moet in een bodybuilders bestaan niet de overhand krijgen. :D

Thnx, en inderdaad, vandaar dat ik meteen al aangaf geen discussie te willen openen. :p Toch is het best interessante informatie die ik zojuist posten.

Precies.
Ik ben trots op mijn vooruitgang en hoe ik het heb bereikt. Ik ga er gewoon net zo lang mee door, want de gains zijn nice.
Ieder op zijn eigen manier.

Zolang jij je er goed bij voelt en er lekker op gaat, moet je het ook absoluut blijven doen. Ieder zijn eigen methode.

2cp9nki.jpg

nu na workout:

rijst met tomatengroentesaus en blindevinken.

1x glucosamine
6x biergist
1 glas cola
(is wel slecht getrokken want ik bibberde te hard na mijn bicep workout.):p:D

blinde"vinken"? ik zie er maar 1 ze,veel blind,weinig vink :D

had zonet 600 gram kipfilet op, gekruid en al, heerlijk met geroosterd brood

e/k/v verhouding zegt hun waarschijnlijk niet veel @TheAce...

Geen moeite doen om het tegendeel te bewijzen, laat ze eerst maar eens kennis opdoen.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 18:49 ----------

Ik zeg ook niet dat je niet-serieus bent, maar er zitten hele andere voedingswaarde aan junk zoals; pizza, frituur etc en aan clean; rijst,groente etc
En jij denkt dat ik dat niet weet :o ?

ok ,dat verandert de zaak :D

150 gram tonijn met wat curry, heb rond kwart voor 5 helaas al avond gegeten..

nu mijn shake, ongeveer 3 kwartier voor het trainen

100 gram havermout
30 gram Whey Perfection
30 gram rozijnen
0,4 liter melk

150 gram kalkoenschnitzel, me een laatste maaltijd al, en zit al over me 5500kcal heen. En ik moet nog tot 12 uur, fuaark

Nootjes .. en zo slapen... morgen 5 uur op

Zometeen me kwark met cashews.

150 gram kalkoenschnitzel, me een laatste maaltijd al, en zit al over me 5500kcal heen. En ik moet nog tot 12 uur, fuaark

****ing hell, 5500 kcal?
Behaal je dat elke dag? Lijkt me echt ongelooflijk zwaar.
Uit hoeveel kcal bestaat je ontbijt?

Terug
Naar boven