AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

****ing hell, 5500 kcal?
Behaal je dat elke dag? Lijkt me echt ongelooflijk zwaar.
Uit hoeveel kcal bestaat je ontbijt?

Is niet moeilijk hoor, mijn honger is er ook naar.

Ik eet 6 x per dag 100 gram havermout met 150 ml melk. En daarbij of 150 kip of 150 gr tonijn elke keer. Dan nog 100 gram noten, wat olijfolie, en wat eieren. :P

Moet zeggen dat ik vaak nog extra eet ivm extra honger, laatste tijd is het gewoon vervelend. :P

Is niet moeilijk hoor, mijn honger is er ook naar.

Ik eet 6 x per dag 100 gram havermout met 150 ml melk. En daarbij of 150 kip of 150 gr tonijn elke keer. Dan nog 100 gram noten, wat olijfolie, en wat eieren. :P

Moet zeggen dat ik vaak nog extra eet ivm extra honger, laatste tijd is het gewoon vervelend. :P
Hé, ik ben dus toch niet alleen.:D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 20:50 ----------

2 pakken.

2 pakken havermout.

2 ****ing pakken met elk 500 gram.

1 kilo havermout per dag?

:gek::thumbs::bow2:

respect, lmao.

Lol, met whey en water vind ik het heeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Hé, ik ben dus toch niet alleen.:D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 20:50 ----------

Lol, met whey en water vind ik het heeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Ah ik doe altijd met melk, vind met water minder. Maarja ik geniet ook elke keer weer van me havermout, eet het ook gewoon koud.

En met whey moet ik eens proberen, heb nog wel wat samples. Me eigen whey is ofc die hard naturel.

Ah ik doe altijd met melk, vind met water minder. Maarja ik geniet ook elke keer weer van me havermout, eet het ook gewoon koud.

En met whey moet ik eens proberen, heb nog wel wat samples. Me eigen whey is ofc die hard naturel.

Haha, ik heb choco whey. Ik eet het ook koud. Eerst havermout in de kom, dan whey en dan water toevoegen dat je het kan mengen maar dat het niet waterig wordt nonmnommnonm.

Hmm, ik zal het eens ook proberen. In de ochtend en avond oats.
Jullie doen er zeker niet extra suiker bij?

:twitch:

Haha, ik heb choco whey. Ik eet het ook koud. Eerst havermout in de kom, dan whey en dan water toevoegen dat je het kan mengen maar dat het niet waterig wordt nonmnommnonm.

Fuaark, moest het wel even maken. Shit be tasting good, zit nu al op 700 gram havermout vandaag :(

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 21:00 ----------

Hmm, ik zal het eens ook proberen. In de ochtend en avond oats.
Jullie doen er zeker niet extra suiker bij?

:twitch:

Suiker? wtfruit

Per shake 2 klontjes, hmm :$

Doe er whey in, is ****ing baas. Suiker is nergens goed voor.

suiker = beta :)

Koop dan gewoon lekkere wheyshake,

vond/vind brinta goor smaken met melk, maar nu gewoon diehard bij iedere wheyshake brinta erin. Niet janken gewoon drinken :P

Post workoutmeal:
150gr brinta + beetje honing
1scoop whey

klein potje 200g plattekaas met aarbeien en 20g chocopops
4 sneden kippenfricadon
+ 2 handjes notenmix en rozijnen
tas sojamelk

Laatst bewerkt:
Kitkat na workout maybe zometeen ff wat olijfolie drinken

Terug
Naar boven