MuscleMeat

Wat eet je nu?

Omdat het geen fl**ker uitmaakt hoeveel eiwitten je per maaltijd binnenkrijgt.

overdrijven is ook een vak.

In contra meer eiwitten per maaltijd is zelfs beter, door middel van pulse feeding wordt optimaal gebruik gemaakt van de eiwitten. Maximaal 30gr eiwitten is een mythe.

Google eens op Intermittent Fasting.

maar ja, pulse feeding lijkt zijn waarde te hebben. (zoek ook maar eens op Layne Norton's ideeën over eiwit inname)

^

Dus 5-7 maaltijden per dag is useless :|

250gr magere kwark

^

Dus 5-7 maaltijden per dag is useless :|

Is dat een vraag of een statement ?

5 keer is niet useless... 7 keer is niet beter alleen vaker.

OT: Net paasontbijt hier op het werk... heb ik lekker asociaal zitten doen met alleen een kopje thee :) (wel 2 eitjes meegenomen voor later)

Is dat een vraag of een statement ?

5 keer is niet useless... 7 keer is niet beter alleen vaker.

OT: Net paasontbijt hier op het werk... heb ik lekker asociaal zitten doen met alleen een kopje thee :) (wel 2 eitjes meegenomen voor later)
~

Kijk dat is dicipline!

Kip, rijst en broccoli

2rdw0zn.jpg

gepaneerde kipfilet uit de oven, niet uit het frietvet! ;)

Broccoli, vis en appelmoes. Straks als toetje een lekkere bak kwark.

35crfcj.jpg

45min geleden mijn Post workout gegeten
volkoren pasta met rundgehakt

Ligt het aan mij, of eten bb'ers vrij weinig groenten (en fruit) in verhouding? Laatste paar maaltijden hebben geen tot nauwelijks veggies...

300 gram groenten per dag en 2 stuks fruit, voor mij genoeg :) Jij dan?

die snap ik niet, bak je je kip normaal in de vetpan dan??
Nee, maar die linkse lijkt op een kippenbout. Dus ik dacht zal het er maar bijzetten voor de duidelijkheid.
Normaal snij ik mijn kipfilet altijd in reepjes en bak ik die in de pan met sambal. Dit is gewoon gepaneerd en in de oven

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 22:51 ----------

Ligt het aan mij, of eten bb'ers vrij weinig groenten (en fruit) in verhouding? Laatste paar maaltijden hebben geen tot nauwelijks veggies...
Ik pak een multivitamien dus moet geen groenten en fruit eten:o
J/k :p
Normaal eet ik meer groenten, maar ananas was op. En ik had nog maar een beetje broccoli, dus verdeeld over 2 maaltijden

Wat mij meer opvalt is dat de dbb's hele kleine maaltijden eten, zoals dat laatste bord paste, bij mij zou dat een berg zijn vanaf de randen van het bord. Misschien vandaar die 1pack..

Wat mij meer opvalt is dat de dbb's hele kleine maaltijden eten, zoals dat laatste bord paste, bij mij zou dat een berg zijn vanaf de randen van het bord. Misschien vandaar die 1pack..
Normaal is dat zo, maar ik zit spijtig genoeg in de cut :( Het is maar +- 50gr
Het is btw een redelijk diep bord.

kwaaaark

Terug
Naar boven