Fitness Seller

Wat eet je nu?

Kwark. What else?

Dat sowieso :D. Zakt alleen niet, haha.

ik ken da opgeblazen gevoel... binnen 1,5 of 2u is dat wel beter of over.:p

voor training: nieuwe gebakken aardappelen met kippenhaasjes, sla, tomaat, pijpajuin en petselie met wat mayo.

na de training: nog 2 stukjes kip met 3 sneedjes volkorenbrood e, bearnaisesaus, 4 aardbeien en 10 druiven.

binnen een uurtje: 400g kwark, 150ml sojamelk, 32g cacaopoeder

Laatst bewerkt:
ik ken da opgeblazen gevoel... binnen 1,5 of 2u is dat wel beter of over.:p

Dit heb ik zodra ik veel havermout naar binnen werk, vanaf 150 gram, met 400-500 ml melk. Zit zo 2 uur vol.

Heb dan ook wel een kleine maag, zit met mijn 500 gram kwark en 100 gram noten noten. Dat gaat er echt met moeite in!

Kwark, lijnzaadolie, kipfilet

Dit heb ik zodra ik veel havermout naar binnen werk, vanaf 150 gram, met 400-500 ml melk. Zit zo 2 uur vol.

Heb dan ook wel een kleine maag, zit met mijn 500 gram kwark en 100 gram noten noten. Dat gaat er echt met moeite in!

ja dat vult wel idd goed en je blijft ff verzadigd.

pffff ik neem al een maand of 4 medicatie voor mijn maag (branderig gevoel borst en ongezond) daardoor ben ik terug een kilo of 3 a 4 afgevallen, plezant is anders.:(

300 gr rijst
gerookte zalmsalade
wat ciabatta met kruidenkaas
100 gr havermout
50 gr whey
wat naturel chips

Damn bro dem meal. Jelly. Is dit post workout ofzo?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 23:58 ----------

Krijg er honger van

honger van? als ik denk aan 300 gram rijst ga ik over mijn nek

Ja rond deze tijd moet ik er ook niet aan denken.

Ik krijg zoiezo niet die meal weg na 300 gram rijst.

Ligt dat aan mij of??

Het meeste wat ik kan eten is 300 gram kip en 100 gram rijst. Eet ik meer dan dat dan kots ik. Kan ik echt zo weinig hebben?

Ligt dat aan mij of??

Het meeste wat ik kan eten is 300 gram kip en 100 gram rijst. Eet ik meer dan dat dan kots ik. Kan ik echt zo weinig hebben?

400g vast voedsel per maaltijd is toch meer dan zat!

Damn bro dem meal. Jelly. Is dit post workout ofzo?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 23:58 ----------

Krijg er honger van
Nee man gewoon nog tussendoortje na het eten :p had gevoel dat ik nog niet genoeg carbs had gegeten maar heb nu weer trek maar ben te lui om uit bed te komen. woonde ik maar in mcdonalds ofzo :p

Die 300gr rijst had ik wat fritessaus en chilisaus door heen gegaan daneet ik het makkelijk
weg.

Wtf :roflol:

Zo nog ff een tonijn salade melf half litertje melk erin en slapen maar. :)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 00:59 ----------

Ligt dat aan mij of??

700 gram plus halve liter water meestal

35k2781.jpg

Maar zo stuit je toch op de droge Brinta als je de kwark en aardbeien op hebt? Geen wonder dat dat erin slaat als een bom. :D

Ligt dat aan mij of??

Maat 300 gram rijst is verdomd veel.

Terug
Naar boven