MuscleMeat

Wat eet je nu?

Nog maar eens een soepje vandaag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb wel magnetron ( ook wel microgolf;) ) kun je je prakkie opwarmen en heb je weer genoeg energie voor maaltijd bereiden:P

Nasi :cool:

150 g witte rijst, 100 g kip, chinese kool en heel veel kruiden (rode peper, gember, knoflook etc.)
Had alleen geen sojasaus :(

1kg kwark, 300gram ananas, 75gram cashewnoten + 40gram whey met melk. Daarna slapen..

Strong hnnnngggggggg

Pwo voor morgen:
100g rijst
250g kip (gecarameliseerd in een theelepeltje honing :eek:)
blikje ananas

14wvtz.jpg

Op de foto ziet het er wel niet lekker uit als in het echt :(

En natty, je kan me morgen vinden in de stadswaag te Antwerpen :D

Only in dreams.
Ga maar koken bij een meet;) :P

Strong hnnnngggggggg

Pwo voor morgen:
100g rijst
250g kip (gecarameliseerd in een theelepeltje honing :eek:)
blikje ananas

14wvtz.jpg

Op de foto ziet het er wel niet lekker uit als in het echt :(

En natty, je kan me morgen vinden in de stadswaag te Antwerpen :D

Hoe heb je die kip klaargemaakt brah? Altijd nieuwsgierig om nieuwe dingen te testen :D

Hoe heb je die kip klaargemaakt brah? Altijd nieuwsgierig om nieuwe dingen te testen :D
Kip bakken tot op het randje van rauw/gebakken (zo eet ik het liefst + ik stop het morgen in micro) op een medium/zacht vuurtje met wat kippenkruiden, hierna kip uit de pan, vuur hoog zetten, wat honing in de pan, honing laten smelten tot het blinkt en dan kip voor 1-2minuutjes er terug in! HNNGGGGG :meal:
En dit met zoetzure saus :eek: goddelijk! Spijtig genoeg moet ik het met ananas en ananassap eten :(

Dan krijg je dit:
2468ln9.jpg

Laatst bewerkt:
kip teriyaki marinade + rijst

Kip hoeft dan toch niet uit de pan? Gewoon hoog zetten en honing erbij, duurt toch maar paar min...anyway, denkbeeldige karma!

kip teriyaki marinade + rijst
Net receptje opgezocht! Is ong hetzelfde als dat van mij alleen dan met soja saus!
Intredasting.jpg

Ingrediënten voor 6 personen

- 6 st. kipfilets a ca. 120 gr.
- olijf- of plantaardige olie
Voor de marinade:
- 3 el vloeibare honing
- 1,25 dl. tamari (Japanse sojasaus)
- 1,25 dl. droge sherry
- stukje verse gemberwortel van ca. 1 cm., vermalen
- 1 teentje knoflook, geperst
- 1/2 tl gemalen zwarte peper
- schijfjes citroen en peterselie, ter garnering

Bereidingswijze

Snijd de kipfilet doormidden en leg de stukken in een kom.
Breng de ingredienten voor de marinade in een pannetje aan de kook. Laat de marinade afkoelen en giet hem dan over de kip. Laat het mengsel onder af en toe keren 2 uur of de gehele nacht marineren.
Haal de kip uit de marinade en schut het overtollige vocht af. Bewaar de marinade.
Doe de olie in een grote pan met anti-aanbaklaag. Laat de pan heet worden, voeg dan de kip toe. Bak het vlees 2-3 minuten tot het aan beide kanten bruin is.
Voeg de overgebleven marinade toe. Zet het vuur wat lager zodra het mengsel kookt en laat het 5 min. goed doorsudderen.
Leg het vlees op een warm bord. Laat het vocht in de pan op hoog vuur indikken en giet het vervolgens over de kip. Garneer het met citroen en peterselie.
Serveertips

Lekker met rijst en roergebakken groente.

Breakfast of the champs

Keto brood met een omelet, licht gesmolten kaas erover met kippenwit en ééntje met pindakaas.

havermout, Brinta, kwark * whey

370 gram tonijn met olijfolie
3 eieren

:)

kauwgom

kwark met muesli. net getraind.

perfect protein pancake:meal:

Terug
Naar boven