MuscleMeat

Wat eet je nu?

Dit gaat nog es een week worden twijfel of ik ze niet ga afzeggen:S
Vanavond met de familie mc flury twix halen
zondag: bioscoop niks halen + pizzeria pizza halen
woensdad: wokken all you can eat

Jij mag wel dubbele porties hebben gezien je stats ;)

Ja denk wel dat ik ga:D
Mc flury ga ik niet afzeggen heb me zus al een lange tijd niet gezien en we zijn samen nergesn geweest das iets belangrijkers
Pizza : ik moet nog wel een sociale leven hebben en heb al 1 jaar geen pizza besteld van die lekker verse
en wokken: dat is al een lange tijd afgesproken en daar verheug ik me echt op :D

en in de bios lekker meevreten met je vrienden! Wordt tijd! of ga je weer toekijken hoe zij wel lekker genieten en jij niet van jezelf mag?

OT: cheat! Pasta met kip en groenten en veeeeel saus
En is cheat omdat ik eigenlijk rijst moet eten... ;)

Dit gaat nog es een week worden twijfel of ik ze niet ga afzeggen:S
Vanavond met de familie mc flury twix halen
zondag: bioscoop niks halen + pizzeria pizza halen
woensdad: wokken all you can eat

Je weegt een kilo of 30 te weinig dus je mag dit best wel eten.

Pasta a la feedback :D

Ja ik ga het ook gewoon doen ik krijg al.cheat.bewegingen ben.al een groot.tijdje.puur.clean bezig en was.ook nog es onder onderhoud dus ik lrijg wat bewegongen waar ik van alled wil pakken

Nee 4 weke geleden had.ik een cheatmeal gewoon cheat en toen heb ik 3 weken echt.met berkening 1600 gegeten en.heel soms de 2200 gehaald en nadat ik voroge week mn voedingschema had gemaakt van 2500 ben ik zoveel gaan eten maar daarvoor echt 1 dag.goed gegeten.daarna weer een hele tij 1600

Net wat spaghetti naar binnengewerkt.

Nee 4 weke geleden had.ik een cheatmeal gewoon cheat en toen heb ik 3 weken echt.met berkening 1600 gegeten en.heel soms de 2200 gehaald en nadat ik voroge week mn voedingschema had gemaakt van 2500 ben ik zoveel gaan eten maar daarvoor echt 1 dag.goed gegeten.daarna weer een hele tij 1600

Echt duidelijk zijn je posts niet. Gezien je gewicht ga je serieus mogen vreten en volhouden wil je resultaten zien.

6 vissticks en een shake met; 500gram kwark, 4rauwe eieren, 80gram oats, 1 banaan, schijf ananas, eetlepel olijfolie en beetje melk

Bij een maat van me, die geen eten in huis heeft, dus net wat besteld:

- Broodje shoarma
- Kapsalon döner / kip

Klote bezorger is de saus en het drinken vergeten, waardeloze troep hier in Leiden :mad:

Bij een maat van me, die geen eten in huis heeft, dus net wat besteld:

- Broodje shoarma
- Kapsalon döner / kip

Klote bezorger is de saus en het drinken vergeten, waardeloze troep hier in Leiden :mad:

Bij ons vergeten die mongo's het ook altijd.

'Ok, dat was het?'
'Ja, maar vergeet de bakjes knoflooksaus niet.'
'Nee nee ok, komt goed'.

45 min later.

Dude, waar the **** is mijn knoflooksaus..

Bro, do u even knoflooksaus?

Bij ons vergeten die mongo's het ook altijd.

'Ok, dat was het?'
'Ja, maar vergeet de bakjes knoflooksaus niet.'
'Nee nee ok, komt goed'.

45 min later.

Dude, waar the **** is mijn knoflooksaus..

Bro, do u even knoflooksaus?

:roflol:
Dit was een bestelling via JustEat.nl omdat we beide onze telefoon niet kunnen gebruiken.
Het lukte dus ook niet om nog even te bellen of iets. Gister ook al verkeerde bestelling gehad hier in de snackbar

Terug
Naar boven