Ja, zo gek toch niet..
Overigens nu rijst/kip en mais
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zes massieve vissticks, jij neemt het er van Iron.6 vissticks en een shake met; 500gram kwark, 4rauwe eieren, 80gram oats, 1 banaan, schijf ananas, eetlepel olijfolie en beetje melk
Nee 4 weke geleden had.ik een cheatmeal gewoon cheat en toen heb ik 3 weken echt.met berkening 1600 gegeten en.heel soms de 2200 gehaald en nadat ik voroge week mn voedingschema had gemaakt van 2500 ben ik zoveel gaan eten maar daarvoor echt 1 dag.goed gegeten.daarna weer een hele tij 1600

Deze ochtend 110gram rijstvlokken met 450ml halfvolle lactosevrije melk. 10 min laten koken en afkoelen. Met eiwitshake en banaan.
of kan dat niet met lactosevrije melk?Woow 10 minuten, heb je geen magnetron? Duurt 4,5 minuut ongeveerof kan dat niet met lactosevrije melk?
Ik eet zo 55 gr brinta met 350 ml halfvolle melk.
In tegenstelling tot Brinta, duurt het langer om die rijstvlokken te koken. Ze moeten wellen. De smaak is vergelijkbaar met havermout alleen minder euhm "slijmerig".
Ben namelijk ook gluten intolerant.
dan heb ik niks gezegd haha 
Miscchien een idee om bambix(babyvoeding). te proberen Is rijstebloem en glutenvrij en makkelijk klaar te maken. Ikzelf doe dat gewoon met whey en water in een shakebaker en drink 't gelijk op.In tegenstelling tot Brinta, duurt het langer om die rijstvlokken te koken. Ze moeten wellen. De smaak is vergelijkbaar met havermout alleen minder euhm "slijmerig".
Ben namelijk ook gluten intolerant.