MuscleMeat

Wat eet je nu?

Banaan, pinda's, shake met whey poeder.

Vandaag is mijn snackdag! Net op: koffie met een paar marshmallows erin :D

shake

pasta (op verpakking staat 4-5 personen) :o

havermoutpap

hoe kan het ook anders :p

kip met rijst en mayo :)

Zometeen: patat met hamburgers. Effe een maaltijd junken :).

Zo meteen: BBQ. Ik weet nog niet wat ik ga eten. Wat eten jullie zoal wel of niet op een BBQ (er is geen vis, wel spijtig)?

kwark

heb net in een nieuw restaurant op Buitenhof in Den Haag gegeten " Vapiano" zelfservice restaurant.. Erg goed eten, kan zelf samenstellen, als je de toetjes niet neemt is het echt gezond voer.. Wordt vers bereid..

Maar toetjes kan je gewoon niet laten staan, heb ik ook niet gedaan :D

Kipfiletschijven in stukjes gesneden (100gr) 2 schijven ananas in stukjes erbij en een halve banaan.
Voor leken is dit niet te vreten. Maar daarom doe je het niet; je eet het alleen omdat het functioneel is.

Kipfiletschijven in stukjes gesneden (100gr) 2 schijven ananas in stukjes erbij en een halve banaan.
Voor leken is dit niet te vreten. Maar daarom doe je het niet; je eet het alleen omdat het functioneel is.

Kul. Dit is gewoon lekker, tenzij je alleen junkfood gewend bent.

Wat is dat nu voor masochistisch gedoe: je kan toch ook je best doen om voedsel dat je dagelijks voor je gezondheid naar binnen werkt, lekker te vinden.
Zelfs wat ik vandaag doe, dwz nauwelijks eten vind ik niet onplezierig, want het geeft me meer vrije tijd.

Vanochtend op: groentensoep met gepocheerd ei en koolvis met likje pindakaas en daarachteraan grote mok koffie met stukje chocolade en cacao. Plus een Purple STAC, een Fortega en 4 visoliecaps.

Nu: bubblegum, verrijkt met vitamine C. Er zullen er nog heel wat volgen tot ik vanavond om 10 uur weer ga eten.

Pindakaas.

kwark + whey

Kul. Dit is gewoon lekker, tenzij je alleen junkfood gewend bent.

Wat is dat nu voor masochistisch gedoe: je kan toch ook je best doen om voedsel dat je dagelijks voor je gezondheid naar binnen werkt, lekker te vinden.
Zelfs wat ik vandaag doe, dwz nauwelijks eten vind ik niet onplezierig, want het geeft me meer vrije tijd.

Vanochtend op: groentensoep met gepocheerd ei en koolvis met likje pindakaas en daarachteraan grote mok koffie met stukje chocolade en cacao. Plus een Purple STAC, een Fortega en 4 visoliecaps.

Nu: bubblegum, verrijkt met vitamine C. Er zullen er nog heel wat volgen tot ik vanavond om 10 uur weer ga eten.

Je begrijpt het niet. Ik vind het erg lekker. Mij hoor je niet klagen. Maar andere mensen gaan gauw vragen wat ik eet en willen proeven. Dan krijg je meteen de raarste reacties. Logisch.
Met functioneel bedoel ik: het zijn geen culinaire hoogstandjes. Het is gewoon:
de juiste eiwitten, koolhydraten en weinig vetten bij elkaar gooien en eten. Of het nu warm of koud is, of hoe het geserveerd is, maakt niet uit. Als je het maar eet. Functioneel dus.

Terug
Naar boven