Fitness Seller

Wat eet je nu?

4 eieren + 4 boterhammen

Net op: half blikje tonijn, 3 augurkjes , flink wat zilveruitjes en 3 peppersweets..
Straks: 2 gebakken eieren, spruitjes, sambal, kokos en andere helft van blikje tonijn.

Net: 50 g brinta in 200 ml water, 225 g magere kwark, 31 g banaan (klein stukkie) en 20 g cookies & cream whey.

Hierna: Kipfilet, olijfolie, wortel, broccoli, dijon mosterd.

Stuk bief, peultjes + worteltjes en wat gebakken aardappels.

Jezus, ik heb me net toch een maaltijd gehad :D

80 gr meergranen pannekoekenmix
1 banaan
1 ei
5 eiwitten
25 g brinta
25 g muesli
200 ml 0% vet melk
wat kaneel

Hier kwamen 3 heerlijke, dikke pannekoeken uit, waar ik magere kwark gemixt met suikervrije jam overheen goot. Dit was mijn maaltijd na de post-workout shake op refeed dag (volgende week laat ik het meeste fruit uit me refeed dag omdat ik pas net heb gelezen geen fructose te consumeren >_<).

TrickyTatsu zei:
Jezus, ik heb me net toch een maaltijd gehad :D

80 gr meergranen pannekoekenmix
1 banaan
1 ei
5 eiwitten
25 g brinta
25 g muesli
200 ml 0% vet melk
wat kaneel

Hier kwamen 3 heerlijke, dikke pannekoeken uit, waar ik magere kwark gemixt met suikervrije jam overheen goot. Dit was mijn maaltijd na de post-workout shake op refeed dag (volgende week laat ik het meeste fruit uit me refeed dag omdat ik pas net heb gelezen geen fructose te consumeren >_<).

je had hier echt een foto van moeten maken! :p

Leest in ieder geval yummy :D

Haha ik heb er een foto van gemaakt, maar helaas hebben wij alleen maar een analoog cameratoestel dus het is even wachten totdat de foto 'op' en dan ontwikkeld zijn :D

zalm met kabeljouw of hoe die vis ook heet met 2 dik gekookte aardappelen ,uitjes ,komkommer, tomaat en petersilie. mjamie.

750gr magere kwark met 100ml citroensap & 100gr muesli

750gr magere kwark met 100ml citroensap & 100gr muesli :lick:

750 gram, damn :)

Vanwaar die enorme hoeveelheid carbs op de late avond? Flink aan het bulken zeker :cool:

Net ff 5 gekookte eitjes naar binnen gewerkt (3 hele) Dalijk 150 gram kipfilet en dan maffen (over 15 min ff cardio sessie van 50 min)

100 gram havermout met 200 ml melk
250 gram kwark
50 gram amandelen

Net lunch gehad: sneetje volkorenbrood, 2 plakken slankie kaas, 200 gram magere kwark.

2 eitjes
4 boterhammen met paardvlees
banaan

Refeed:

halve blik tonijn
1 witte bol
50 gr cruesli
250 gr magere kwark
water

ik doe even een snack:

2 boterhammen met huttekase

ik zit nu aan de brintha en heb al een bord macaroni weggewerkt net (ben nog niet zo lang uit bed) zometeen werken. oh en ik pak oven 5 gram creatine omdat later op de dag nog eens te doen

Tot nu toe:

- Bagel
- Vruchtenmix
- Tomatensoepje
- Bruin Bolletje
- Pasta met sla
- Stokbrood met Rookvlees
- Water

Nog te gaan:
- 5 gr creatine
- Weightgainer Shake
- Multi vitaminen