XXL Nutrition

Wat eet je nu?

hehe dank je man, ik train en dieet er ook hardcore voor. Tis wel afzien maarja.

Zit nu dan ook op de 91 kilo!

weer een bewijs hoe belangrijk goede voeding is. :thumbup:
Trouwens met de jaren is het zelfs geen eens meer afzien, maar een gewoonte om goed te eten..dus bijna geen moeite meer.

Potverdomme een paar chocolade koekjes gegeten. Is me in jaren niet overkomen:mad:

potje kwark
en strax voor mn training nog 2 pannekoeken, wheyshakie en banaantje :p

broodje met kip en groenten + barbeceusaus :meal:
stuk appelcake
en pudding koek

basmati rijst 125 gr
Kip file 150 gr
groenten

weer een bewijs hoe belangrijk goede voeding is. :thumbup:
Trouwens met de jaren is het zelfs geen eens meer afzien, maar een gewoonte om goed te eten..dus bijna geen moeite meer.

Ach afzien in het feit dat mijn vriendin alles kan eten wat los en vast zit en toch maatje 36 blijft en ik savonds met een blik tonijn zit :)

Maar je hebt gelijk, tis meer een gewoonte geworden. Als ik ooit een keer een junkdag heb(zo 1 keer in de maand) verlang ik weer naar mijn koude kip met rijst op mn werk ;)

Een boterham met tevredenheid want de kip is op.

200 gram muesli met melk
whey shakeje met melk

Een blik tonijn, 50 gram kipfilet, een lepel olijfmayonaise en een zakje pittige rauwkost.

kalkoen cordon bleu met 125 gram rijst

300 gr kwark
1 ei
1 appel
handvol musli
melk

blend it
slurp it

Dagelijkse kost :cool:

blik zalm met boterhammen

Vanavond een super soepje gemaakt.

uitje fruiten. Beetje prei en een knoflookje erbij. Tomaatje en een blik tomaten erbij, even blenderen. Dan afmaken met sambal, gember (vers, of beter gezegd bevroren gemalen) en een klein scheutje ketjap. Een bouillonblokje en eventueel wat water (hoe minder, hoe dikker, hoe beter :)). Op het laatst wat heel fijn gesneden rauwe prei erbij en een zakje surimi.

zoet, zuur, scherp, perfect :)

Zeer dik belegde boterham met pindakaas, en melk voor door te spoelen :)

500 gram kwark
een banaan
wat nootjes

Geraak maar niet in slaap (komt ervan als je tot 15u uitslaapt zeker?)
Nog even 150 gram muesli met melk wegwerken dus...

Terug
Naar boven