Fitness Seller

Wat eet je nu?

4 meergranen boterhammen
200 gram kipfilet
2 ananas schijfjes
appel
0,5 L water

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik eet nu niks :D

another one

pre training broccoli-zalm-rijst-witte saus +-500kcal

eten2.jpg

looks delicious T :)

wat is de voor de witte saus. Het lijkt een beetje om LOVEJUICE? Ik hoop niet dat ik je eetlust nu bedorven heb :D

spruitjes

hutspot met jachtschotel

erug lekker

net mihoen met stukjes kipfilt gehad en een shitload aan groente, aantal kcals van deze maaltijd weet ik niet, niet al teveel iig ivm groente.

Muesli met zo'n 750ml melk.

post wo only 550 calories

Damn wat een vreetkick na die 50 min cardio, bord binnen de 2 minuten leeg :D

eten3.jpg

Smoothmold zei:
wat is de voor de witte saus. Het lijkt een beetje om LOVEJUICE? Ik hoop niet dat ik je eetlust nu bedorven heb :D
Klopt ik had geen saus voorzien dus... eten was gelukkig al binnen voor jouw post :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dubbelfriss baby:hedbang:

datz ziet er trouwens ook nog eens erg smakelijk uit T, kun je niet wat recepten posten ofzo?

Jij maakt er heel wat van T :thumbs: Veel tijd zeker :D

keesdebreed zei:
datz ziet er trouwens ook nog eens erg smakelijk uit T, kun je niet wat recepten posten ofzo?
Ik heb al wat recepten gepost , staan wat sticky's in de recepten sectie met kwark en tonijn. Dit is gewoon "saai voedsel" (dat vind men meestal toch) zo lekker mogelijk maken met zo weinig mogelijk kcal, niets speciaals eigenlijk.
Zal morgen nog eens een lekker gerechtje posten hier met tonijn en weinig koolhydraten. Want iedereen klaagt toch altijd over hoe slecht tonijn (zelfs uit blik) wel niet is maar eigenlijk is het juist heel lekker!

Terug
Naar boven