Fitness Seller

Wat eet je nu?

straks kwark, net kip met rijst

450gr kwark, bak pindas en een whey shake

Kwark.

paar broodjes met jam, en een liter karnemelk. straks kwark.

chocolade letter en whey shake :D

4 volkorenbrood
60 gram vleeswaren
30 gram pindakaas
200 ML Melk
10 gram boter
100 gram tomaat
25 gram augurk

Zo meteen ouderwets spek met 5 hele eieren. En nog een boterham of zes met goede boter erbij.

6 pannenkoekjes met van alles erop.

Laatst bewerkt:
4 volkorenbrood
60 gram vleeswaren
30 gram pindakaas
200 ML Melk
10 gram boter
100 gram tomaat
25 gram augurk

Mag ik jou een goede raad geven, stop eens met dat 10 gram van dit en 30 gram van dat. Neem jezelf een bord, flink wat aardappelen, rijst of pasta er op, veel vlees en begin te eten tot je niet meer kan. Heb ook geen schrik van al eens een stevig bord frieten of andere zogenaamde 'slechte' voedingsmiddelen. Zoals jij 'bulked' zo ga je in geen honderd jaar bijkomen!
No offence maat, enkel maar een poging tot goede raad!
Want potverdomme zeg als je zelfs je augurken al gaat wegen, waar gaat dat naartoe? Ik heb gewoon een grote pot augurken in de keuken staan en pak daar een hele dag van. Ik bedoel maar!
Heb geen schrik van een beetje vet te verzamelen, want zonder dat is het nagenoeg onmogelijk om noemenswaardige spieren te krijgen. Als het zomer gaat worden dieet je dat er gewoon af.

Halve bak kwark 10.3 eiwit per 100 gram
2 nee donker brood met 30 gram 40+ kaas

Op naar de clean bulk. Ik zit ongeveer woensdag op dat niweau

Mag ik jou een goede raad geven, stop eens met dat 10 gram van dit en 30 gram van dat. Neem jezelf een bord, flink wat aardappelen, rijst of pasta er op, veel vlees en begin te eten tot je niet meer kan. Heb ook geen schrik van al eens een stevig bord frieten of andere zogenaamde 'slechte' voedingsmiddelen. Zoals jij 'bulked' zo ga je in geen honderd jaar bijkomen!
No offence maat, enkel maar een poging tot goede raad!

Hier ben ik het ook mee eens. En het gaat eigenlijk niet eens erom dat je bijhoudt hoeveel je precies binnenkrijgt, want ergens is dit niet eens slecht. Maar het verraad een soort instelling die je hebt dat je het te voorzichtig wil aanpakken. Waarschijnlijk denk je dan ook dat je genoeg binnenkrijgt, maar uiteindelijk valt het nog wel mee (mijn broertje heeft hier ook last van).

Als je ook kijkt naar wie de echt grote bunkeraars zijn, dan zijn dat mensen die niet echt letten op wat ze naar binnen schuiven maar gewoon alles pakken wat voor hun neus komt. En dan nog het liefst in dubbele hoeveelheden.

Volg de raad van Black op en vergeet de precieze hoeveelheden en ga gewoon bunkeren. Tegen de tijd dat je gaat cutten hou je weer bij hoeveel je precies binnenkrijgt. Dan gaat het wel goedkomen.

Lol was dat maar waar dat ik kon bunkeren wat ik wou.

Lol was dat maar waar dat ik kon bunkeren wat ik wou.

Jij kan ook bunkeren als je wilt, je moet alleen opletten welk voedsel je binnenkrijgt. Spanksta kan, te oordelen aan zijn foto, letterlijk eten wat hij wil. Hij zal toch niet zo snel aankomen. Misschien dat jij dit niet kan.

Zorg daarom dat je niet zoveel koolhydraten binnenkrijgt. Eet s'ochtends wel je havermout voor de vezels, maar probeer de rest van de dag je koolhydraten te minderen. Dan zul je geen insuline pieken hebben en ook niet zo snel vet aanzetten.

Maak bijvoorbeeld eens een gebakken ei (4 eieren, veel spek, veel kaas) en eet die op zonder brood. Smaakt ook heerlijk, maar bijna geen koolhydraten. Of maak als avondeten kip met groente en een beetje saus, maar verder niks. Of brocolli, kip en kaas. Eet dan 2 keer zoveel als je normaal zou doen, wanneer je met rijst zou eten. Gegarandeerd dat je vol zit en lekker kan bunkeren, maar je zult niet snel vet aanzetten.

Jij kan ook bunkeren als je wilt, je moet alleen opletten welk voedsel je binnenkrijgt. Spanksta kan, te oordelen aan zijn foto, letterlijk eten wat hij wil. Hij zal toch niet zo snel aankomen. Misschien dat jij dit niet kan.

Zorg daarom dat je niet zoveel koolhydraten binnenkrijgt. Eet s'ochtends wel je havermout voor de vezels, maar probeer de rest van de dag je koolhydraten te minderen. Dan zul je geen insuline pieken hebben en ook niet zo snel vet aanzetten.

Maak bijvoorbeeld eens een gebakken ei (4 eieren, veel spek, veel kaas) en eet die op zonder brood. Smaakt ook heerlijk, maar bijna geen koolhydraten. Of maak als avondeten kip met groente en een beetje saus, maar verder niks. Of brocolli, kip en kaas. Eet dan 2 keer zoveel als je normaal zou doen, wanneer je met rijst zou eten. Gegarandeerd dat je vol zit en lekker kan bunkeren, maar je zult niet snel vet aanzetten.

Zeer juist!

4 broodjes ei

Ik kan idd wel bunkeren op 3000 cals zonder suiker en verkeerde vetten.
(Heb ik trouwens ook gedaan) Alleen kwam ik te veel vet aan.
Want als je dan per maand 500 gram gaind is dat eeen groot gedeelte vet bij mij.

Verder weet ik precies hoe ik moet eten. En dat is clean bulken 250 cals boven onderhoud.

Dus op onderhoud met voeding. En met whey+dextrose na de training over onderhoud heen. Ga ik hoger zitten dan word ik vet met of zonder kh's

Ik hou mijn vet nu ook mooi in de hand vergeleken bij een paar jaar trug

Edit
2 snee bruinbrood met 50 gram casselerib eet ik nu + 2 tomaten en komkommer

pasta (penne) met tomatensaus met kappertjes EN olijven.

500gr gyros (kip)
zilvervliesrijst
erwtjes + worteltjes

Terug
Naar boven