MuscleMeat

Wat eet je nu?

Gegrilde kippenbout en rauwkost.

Net terug van de griek. soort van shoarma (tsss... hij was beledigd toen ik zijn gyros zo noemde) en hangop met honing en walnoot na.

Blikkie tonijn EN 500gr magere kwark!

maar NIET door elkaar ;p

mix van:

300 gram magere kwark
50 gram cashewnoten
50 gram Muesli zonder suiker eno

als ze zo broodnodig wil aankomen, eet dan eens volle kwark en dan moet je zeker niet letten op het al dan niet suiker bevatten van je muesli, me dunkt, maar goed, de maaltijd die je nu geconsumeert hebt kan er ook wel mee door :eetmug:

brocolliiiiiiiiiiiiii :>
de gekookte kip al net op ;p
ben vandaag beetje laat

heb 45 min geleden een nightprotein xxl shakiej naar binnen geklapt.

zouk nu me gaba + L-tryptofaan nemen en dan gaan pitten of een bak kwark en dan daarna alleen L-tryto? + daarna slapen.

hmmm...

kwark met aldi m&m's

Borrelnoten met bier :)

Ik ben serieus ziek vandaag, gisteren is dokter nog geweest en die stelde griep vast. Heb zeer erge keelpijn en redelijk zware koorts. Trainen is uitgesloten, maar eten ga ik proberen te blijven doen. Ga vandaag 5 shakes met elk 3 dl chocomelk-1 banaan-3 eetlepels havermout-1 ei en 5 eiwitten. Zolang ik het binnen kan houden is het goed, anders is het beter enkel wat toast te eten. Zal wel zien!

beterschap

4 sneetjes brood met kipfilet, 1 liter karnemelk, sinasappel

6 bruin volkoren boterhammen met 3 gebakken eitjes en half litertje magere melk ;)

havermout met halfvolle melk
150 gram pasta met tomaten saus
40 gram whey met water

Ijzer

4 Boterhammen met Casseleirib
1 broodje met salami, komkommer, wortel, ui, sla, kaas en een béétje knoflooksaus
300ml melk

Terug
Naar boven