AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

10 boterhammen met pindakaas + fles water

10 :O met pindakaas? 5x30gram is 5x200 = 1000 Kcal + 700 kcal boterham? respect :O

10 :O met pindakaas? 5x30gram is 5x200 = 1000 Kcal + 700 kcal boterham? respect :O

dat is natuurlijk onnodig overdreven. Deed het zelf ook weleens toen ik niks van voeding wist en dacht dat je zoveel mogelijk moest vreten. Resultaat was een hoop vet drbij...stom.stom.

dat is natuurlijk onnodig overdreven. Deed het zelf ook weleens toen ik niks van voeding wist en dacht dat je zoveel mogelijk moest vreten. Resultaat was een hoop vet drbij...stom.stom.
:roflol:

Jij weet mijn verbruik en mijn fysieke inspanning van de afgelopen dagen natuurlijk ook.

Overigens ben ik wel 45 min bezig om die 10 weg te krijgen hoor.

Verder gaat het erom wat je per dag binnen krijgt.. doe nou niet alsof 1 boterham per uur beter is dan 10 in 1 uur. (totaal blijft 10 op een dag)

Laatst bewerkt:
Zilvervliesrijst
Tonijn
Paprika, wortel, ananas, mais

:roflol:

Jij weet mijn verbruik en mijn fysieke inspanning van de afgelopen dagen natuurlijk ook.

Overigens ben ik wel 45 min bezig om die 10 weg te krijgen hoor.

Verder gaat het erom wat je per dag binnen krijgt.. doe nou niet alsof 1 boterham per uur beter is dan 10 in 1 uur. (totaal blijft 10 op een dag)

Eigenlijk wel, maar goed...

Lol ik moet groente soep eten.
Wat zit daar toch veel in NOT.
Maar goed bak er wel wat lekkers bij op

vanwege koorts, afgelopen 3 dagen geroosterd brood gegeten met jam en een soort van rijstepap.

voel mij nu weer iets beter, dus blij dat ik weer zo een kwarkie naar binnen kan werken.

warme chocolademelk-shake

kippenlevertjes met een uitje, knoflook, wat bloem, ketjap, ketchup, sherry en cayenne peper

En een salade van rode kool met appel met een dressing van appelazijn, olijfolie en een mandarijntje (geraspte schil en wat sap)

lekker, aleen nu zit er een stukje van de mandarijn vast tussen mijn kiezen.

hey wazzup, hoe duur ben je?

prive chefkok is altijd handig. ik word altijd helemaal murw als ik die geile gerechten van je lees!

150gr rijst
200gr broccoli
250gr gegrilde kipfilet (grillpan)

pizza

dat het verdelen van je voedsel over de dag beter is. lijkt me niet dat je 6x 1700 kcal inneemt op een dag.

en dat van je totale behoefte klopt ook niet. stel dat je 4000 kcal nodig hebt, dan kun je niet 2 maaltijden van 2000 kcal nemen op een dag.

steak and beans

net achter de kiezen:

300 Gram Magere MELKAN KWARK
50 gram Muesli
50 Gram CashewNoten

had honger..

500 gram platte kaas met 5-10 gram suiker en de chocoladepeetjes zijn op :(

appel en whey shake

Terug
Naar boven