Fitness Seller

Wat eet je nu?

250ml melk
50g havermout

1 hele ei, 1 ei-eiwit

2 knäckebröd met boter

glas sinasappelsap

Kreeg het er bijna niet in: (Gedeeltelijk ook angst omdat ik niet beweeg vandaag)

200 Gram Gekookte Zilvervlies
225 Gram Broccoli
130 Gram BierLap
250 ML VolleYoghurt

Kreeg het er bijna niet in: (Gedeeltelijk ook angst omdat ik niet beweeg vandaag)

200 Gram Gekookte Zilvervlies
225 Gram Broccoli
130 Gram BierLap
250 ML VolleYoghurt

Het grootste gedeelte van je energieverbruik gaat al op in rust (al lig ik de hele dag in m'n bed dan verbruik ik nog zo'n 2100 calorieën). Daarbuiten verbruik je ook nog veel voor het herstel van je lichaam van trainingen etc. Dus je hoeft niet ineens minder te eten als je een dagje niks doet.

Wat is trouwens Bierlap?

dunno. ken wel een beflap

ot: 4 broodjes kipfilet :)

Het grootste gedeelte van je energieverbruik gaat al op in rust (al lig ik de hele dag in m'n bed dan verbruik ik nog zo'n 2100 calorieën). Daarbuiten verbruik je ook nog veel voor het herstel van je lichaam van trainingen etc. Dus je hoeft niet ineens minder te eten als je een dagje niks doet.

Wat is trouwens Bierlap?

oO nee nee das geen beflap dat is een BIEFLAP ;) Netzoiets als BIEFSTUK geloof ik alleen dan anders .. :eek: :rolleyes:

zakje rijst, pangasius filet, groene boontjes
beetje peper, beetje citroensap.

dat het verdelen van je voedsel over de dag beter is. lijkt me niet dat je 6x 1700 kcal inneemt op een dag.

en dat van je totale behoefte klopt ook niet. stel dat je 4000 kcal nodig hebt, dan kun je niet 2 maaltijden van 2000 kcal nemen op een dag.
omdat?

1/4 stuk taart :o

taart met pudding, slagroom en nootjes lol :D dus er zitten wel 'wat' eiwitten in :D

2 bolletjes met gerookte zalm, straks nog ff bordje spaggetti.

Phfoee zit kk vol! Enorm veel chinees op met alles er op en er aan.

Roerei van 5 eieren met 600GR zalm filet (gestoomd) doorelkaar getyfed/geprakt + 1 eetlepel olijfolie.

Een kauwgumpje

7u:

4 volkoren boterhammen met 100gram kipfilet
2 volkoren boterhammen met +-60gram spek en 2 volledige eieren

blik tonijn(zonder blik)

Terug
Naar boven