- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou ik dan moeten eten? Chips en cola? Bullshit hiermee kan het ook!
idd je wordt alleen maar groot van veel carbs. Eiwitten krijg je genoeg van binnen, maar je lichaam kan ze niet omzetten in spiermassa omdat het te weinig carbs krijgt.Gewoon wat hoger in carbs gaan denk ik, van noten en eiwitten word je niet echt zwaarder. Carbs zorgen voor de massa, eiwitten voor herstel en opbouw
en vetten voor je test niveau
idd je wordt alleen maar groot van veel carbs. Eiwitten krijg je genoeg van binnen, maar je lichaam kan ze niet omzetten in spiermassa omdat het te weinig carbs krijgt.
Maar als je geen massa wilt dan is dat niet erg, maar dan niet meer zeuren over de weegschaal!
met een wolkje koffie zekerHahah makkelijk. Wel meer ook. Ik vreet ruim 5000kcal per dag, heb het ooit eens bijgehouden.Hmm Ik weet niet of ik dat ga geloven hoor.. 1 hele zak? noway
Hahah makkelijk. Wel meer ook. Ik vreet ruim 5000kcal per dag, heb het ooit eens bijgehouden.
Ik eet makkelijk een zak chips, nog een zakje borrelnootjes en dan nog een paar koeken, met de nodige cola. Lekker ongezond. En weet je wat het mooie is...
Ik ben een van de gelukkige Nederlanders waarbij het cholesterol gehalte onder de 2% zit terwijl ik mega vette dingen vreet. Tijdens een medische controle is dit aan de orde gekomen.
De dokter vertelde me dat er idd weinig mensen op de wereld zijn die bijvoorbeeld een pan frietvet kunnen leeg zuipen en geen cholesterol problemen krijgen.