XXL Nutrition

Wat eet je nu?

vissoepje met prei, venkel, gerapste sinaasappelschil, geplette pimentkorrels, met kort gebakken kabeljauw, zalm en tonijn (al had ik de tonijn zo al even gesnackt in de keuken). Met wat bouillon uit de vriezer (had ik laatst al gemaakt van een kabeljauwkop :))

peperbiefstukje op een waldkornbol/mosterd en rauwkost

rijst, kip, wokgroente.

175gr kippewit
400gr groenten (wortelen & spruiten)
1/2 kippenburger

150 gr. gebakken kipfilet
Sla
tomaat
komkommer
80 gr rijst (zilvervlies)

:P

Wat zou ik dan moeten eten? Chips en cola? Bullshit hiermee kan het ook!

Gewoon wat hoger in carbs gaan denk ik, van noten en eiwitten word je niet echt zwaarder. Carbs zorgen voor de massa, eiwitten voor herstel en opbouw
en vetten voor je test niveau
idd je wordt alleen maar groot van veel carbs. Eiwitten krijg je genoeg van binnen, maar je lichaam kan ze niet omzetten in spiermassa omdat het te weinig carbs krijgt.

Maar als je geen massa wilt dan is dat niet erg, maar dan niet meer zeuren over de weegschaal!

Dadelijk eens een kommetje brinta eten.

idd je wordt alleen maar groot van veel carbs. Eiwitten krijg je genoeg van binnen, maar je lichaam kan ze niet omzetten in spiermassa omdat het te weinig carbs krijgt.

Maar als je geen massa wilt dan is dat niet erg, maar dan niet meer zeuren over de weegschaal!

+1!
Probeer het nu eens Spankstra!

- ondertussen een zoute haring/ui op brood

kop suiker

Het is eigenlijk meer drinken. Leangainershake :meal:

50 gram cashewnoten
50 gram muesli
pot kwark

Samen 674 kcal.. nu goed bezig? :p

Laatst bewerkt:
Ik weeg nooit mijn eten, ik vreet me gewoon helemaal ziek en kijk niet eens naar voedingswaarden... ik eet wat ik lekker vind en ik kom er goed van aan (en nee niet alleen maar vet). Zeker 8 kg in 2 maanden.

Ga zo weer een zak chips leeg vreten, en veel cola drinken ;):p:D

Hmm Ik weet niet of ik dat ga geloven hoor.. 1 hele zak? noway

een pizza caprese :o

Hmm Ik weet niet of ik dat ga geloven hoor.. 1 hele zak? noway
Hahah makkelijk. Wel meer ook. Ik vreet ruim 5000kcal per dag, heb het ooit eens bijgehouden.

Ik eet makkelijk een zak chips, nog een zakje borrelnootjes en dan nog een paar koeken, met de nodige cola. Lekker ongezond. En weet je wat het mooie is...
Ik ben een van de gelukkige Nederlanders waarbij het cholesterol gehalte onder de 2% zit terwijl ik mega vette dingen vreet. Tijdens een medische controle is dit aan de orde gekomen.

De dokter vertelde me dat er idd weinig mensen op de wereld zijn die bijvoorbeeld een pan frietvet kunnen leeg zuipen en geen cholesterol problemen krijgen.

kwark met paar noten.

Hahah makkelijk. Wel meer ook. Ik vreet ruim 5000kcal per dag, heb het ooit eens bijgehouden.

Ik eet makkelijk een zak chips, nog een zakje borrelnootjes en dan nog een paar koeken, met de nodige cola. Lekker ongezond. En weet je wat het mooie is...
Ik ben een van de gelukkige Nederlanders waarbij het cholesterol gehalte onder de 2% zit terwijl ik mega vette dingen vreet. Tijdens een medische controle is dit aan de orde gekomen.

De dokter vertelde me dat er idd weinig mensen op de wereld zijn die bijvoorbeeld een pan frietvet kunnen leeg zuipen en geen cholesterol problemen krijgen.

HuH Dat is weird, eet je dan ook savonds dat allemaal? al die koolhydraten enzo veel?

Ontbijtje:

25 cc Halfvolle Melk
60 gram brinta
40 gram haver
25 gram whey
20 cc verse jus

30 gram chocolate whey

400 ml magere melk
90 gram havermout

Terug
Naar boven