AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

drie volkoren boterhammen met veel pindakaas, een gekookt ei en twee manderijnen

Een lap chopped pork :P

14:15:

PWO Shake:

20 Gram Whey
20 Gram Dextrose
1 Gram Kaneel

14:45:

PWO Meal:

50 Gram Brinta
200 ML Halfvolle Melk
55 Gram Kalkoefilet

Net 5 brood + kipfilet

Vanavond een kip/vis schotel met groenten en rijst.

Voor de workout 8 sneeen met kip/kaas, net shake, over 30min avondeten (nog geen idee wat)

250gr magere kwark - 1/2 wheyscoop vanille - kaneel

zometeen weer blikje tonijn op waterbasis
250 gram magere franse kwark
100 gram groenten
2 broodjes pindakaas
1 vitamine C Forte tabletje

2 glazen water

bloemkool, aardappelen, kipcarbo's.

Rijst, Kipfilet en groente.

macaroni!

een home made maaltijd :)
bakje tonijn, 3 eieren geplet, uitjes, augurken en tomaten fijn gesneden, lepel olijf olie
hmmm en ja wat kruiden hé

Ik dacht al, waar blijft jouw uitgebreide maaltijdverslag waarvan we allemaal gaan watertanden...:)

Hou je taai!

Als ik me rustig hou gaat het wel (op wat pijnscheuten na). Eetlust is eigenlijk wel prima. En met al die tijd op bed met een laptop kom je tot....

langzaam gegaarde kipfilet.....

men neme een oven en zette hem op 70 graden. Vul een braadpan (of ovenschaal) met warm water. Sla een kipfilet plat en doe er wat kruiden op (dragon...hmmmm). Doe de kip in een zip-loc bag. Leg de kipfilet in het water, in de braadpan, in de oven en doe er een (vlees-)thermometer bij. Laat het een uurtje staan terwijl de temperatuur op 70 graden blijft. Op het laatst heb ik de oven nog even iets hoger gezet totdat de thermometer 73 graden aan gaf. De kip is lelijk bleek, maar ZACHT !!!! vurrukkulijk. (met wat chamignons en peultjes).

Als ik me rustig hou gaat het wel (op wat pijnscheuten na). Eetlust is eigenlijk wel prima. En met al die tijd op bed met een laptop kom je tot....

langzaam gegaarde kipfilet.....

men neme een oven en zette hem op 70 graden. Vul een braadpan (of ovenschaal) met warm water. Sla een kipfilet plat en doe er wat kruiden op (dragon...hmmmm). Doe de kip in een zip-loc bag. Leg de kipfilet in het water, in de braadpan, in de oven en doe er een (vlees-)thermometer bij. Laat het een uurtje staan terwijl de temperatuur op 70 graden blijft. Op het laatst heb ik de oven nog even iets hoger gezet totdat de thermometer 73 graden aan gaf. De kip is lelijk bleek, maar ZACHT !!!! vurrukkulijk. (met wat chamignons en peultjes).

Klinkt super, eet smakelijk!

Ik zet zometeen wat kant en klare kipkarbo's in de oven.
Ondertussen maak ik veldsla met feta light en olijven.

Ik ben duidelijk wat gemakzuchtiger dan jij....:)

gebakken aardappeltjes & ui
valess burger
flinke salade

Ik mis die gozer die normaal gesproken nu een bak koffie voor me zet...
(die ecto zit in het buitenland)
geen zin om zelf koffie te zetten...

Rijst, tonijn en bruine bonen :eyebrow:

kwark:)

kwark ook hier

Stuk of 8 krentenbollen, bakje yoghurt en een bordje aardappelpuree:meal:

Terug
Naar boven