Fitness Seller

Wat eten jullie als avondeten?

Bak je aardappelen lekker :D

• Topic Starter Topic Starter
marlboro_boy zei:
Gewoon eten wat de pot schraft en dat is altijd gezond :D

maandag:
aardappelschijfjes uit de frietpan met gebakken varkenschnidtzel en erwten uit blik :rolleyes:
dinsdag:
pizza + macaroni met varkensgehakt
woensdag:
voorgebakken aardappelschijfjes uit de oven met visticks + boontjes uit blik
donderdag:
nasi goreng met gehakt en saté saus + kroepoek
vrijdag:
aardappelschijfjes uit de frietpan met visticks en boontjes uit blik
zaterdag:
friet met frikandellen etc.
zondag: chinees

jaaahhh hééél gezond ja !!! :mad: :(

Ik wil niet meer zo vet worden als afgelopen bulk periode... ik bluk nu al bijna 2 maanden ben 3-4 kg aangekomen en me vet % is zelfs een stukje omlaag gegaan (3 maanden blessure ervoor gehad).

KaLe zei:
Frenk;

waarom pof je de aardappelen niet? Das erg lekker en doe er een klontje boter bij (boeiend je bulkt toch) en als saus over de aardappelen gebruik je kwark met peper en zout. Klinkt vies, maar is verrukkelijk!

Hoe moet ik aardappelen poffen? Kan dat in de magnetron?

Moet ik de schil eraf halen in folie wikkelen en dan 10 min in de oven leggen op 220 graden ??? of schil erop laten?

Hoeveel zout/peper moet ik bij hoeveel gram kwark doen?
En hoe bedoel je klontje boter erbij? voordat je ze in de oven legt? of erna?

veel vragen.. ben echt een keukenprins :rolleyes: maar kan nu al beter koken dan me vader :cool:

Frenkpie zei:
Hoe moet ik aardappelen poffen? Kan dat in de magnetron?

Moet ik de schil eraf halen in folie wikkelen en dan 10 min in de oven leggen op 220 graden ??? of schil erop laten?

Hoeveel zout/peper moet ik bij hoeveel gram kwark doen?
En hoe bedoel je klontje boter erbij? voordat je ze in de oven legt? of erna?

veel vragen.. ben echt een keukenprins :rolleyes: maar kan nu al beter koken dan me vader :cool:

Lekker de schil eromheen laten (mits je de aardappel goed wast). Dan kun je ze in folie poffen in de oven of in een keukenpapiertje in de magnetron.

de kwark; je legt een klont naast je aardappels en doet er naar smaak de peper en zout over heen. Je moet het zien als een dipsausje.

Klontje boter tussen de gepofte aardappelen leggen (wanneer ze al klaar zijn), zodat ze lekker vettig worden door het smelten van de boter.

suc6 keukenprinsesje :D

aight :D geen wonder dat jij 90 kg weegt... elke week 10 kg gepofte aardappelen naar binnen hengsten met liters boter ;) :D

ik eet geen normale aardappelen en al helemaal geen boter :D

zoete aardappelen ruleren!

Neem een kookboek, zouden best wel veel alternatieven in staan. Misschien nog een beetje aanpassen naar je eigen smaak ;)

Frenkpie zei:
maandag:
aardappelschijfjes uit de frietpan met gebakken varkenschnidtzel en erwten uit blik :rolleyes:
dinsdag:
pizza + macaroni met varkensgehakt
woensdag:
voorgebakken aardappelschijfjes uit de oven met visticks + boontjes uit blik
donderdag:
nasi goreng met gehakt en saté saus + kroepoek
vrijdag:
aardappelschijfjes uit de frietpan met visticks en boontjes uit blik
zaterdag:
friet met frikandellen etc.
zondag: chinees

jaaahhh hééél gezond ja !!! :mad: :(

Ik wil niet meer zo vet worden als afgelopen bulk periode... ik bluk nu al bijna 2 maanden ben 3-4 kg aangekomen en me vet % is zelfs een stukje omlaag gegaan (3 maanden blessure ervoor gehad).

Je kan ook veel met planaardige olie pakken dat is ook gewoon voor je en je voedig die je dan nodig heb blijft dan in het eten bewaart met normale boter is dat niet...

KaLe zei:
ik eet geen normale aardappelen en al helemaal geen boter :D

zoete aardappelen ruleren!

Af en toe een beetje roomboter is zo slecht nog niet.. je moet alleen niet alles er in gaan bakken en besmeren..

Ik neem af en toe stukje peperkoek met roomboter oid..

Terug
Naar boven