Fitness Seller

Wat geeft jij uit aan sups

Peiling Peiling wat geef jij uit per maand aan sups

• Totaal stemmers
    146

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
2
had al ooit eens een poll hierover gezien maar ik dacht dat het weer eens tijd werd er 1 te openen
altijd leuk om te zien wat er hier zoal door mensen word uitgegeven etc.

het is een meer keuze met 3 onderdelen waar je uit moet/mag kiezen.

voor de snelle posters ik moet de poll nog maken en ben daar nu dus mee bezig dus kan even duren voordat hij bij het topic staat.

zou mss mooi zijn om er een sticky voor een paar weken van te maken of zo zodat hij in tijdje in de aandacht blijft

Laatst bewerkt:
40 euro per 3 maand ongeveer!!

het overgrote gedeelte van alle supplementen is gewoon zwaar overrated!! goede basisvoeding is weer helemaal hip!

goed topic (c)

• Topic Starter Topic Starter
ok de poll is er nu dus even selecteren aub

maandelijks multivitamine, magnesium, gluco+chro en whey

Id denk ik voor +- 50€

+soms probeer ik eens wat nieuws (extra'tje)

Meestal 0, creatine gaat lang mee. Altijd via internet, normale shops zijn me te duur. Of er moeten speciale acties zijn.

MWB leeft :eek:

Ik heb straks toevallig nog supps gehaald, 22 euro ofzo voor glucosamine en visolie. denk ongeveer nog een kilo of meer whey per maand en multi's, en verder niet veel eigenlijk. Eens in de zoveel tijd nog es iets anders erbij [amino's, ZMA, BCAA, creatine] schat gemiddeld 50 euro per maand totaal atm.

0-40 euro per maand

Via het net bestel ik eigelijk enkel whey en af en toe creatine (zoals al aangehaald blijft meestal lang houdbaar)
Voor de rest gewone voeding hier.

0-40, alleen wat whey en vis olie. Whey koop ik vanaf nu gewoon per wat kilo's ergens. Heb dit x wel wat creatine mee besteld en zma (kwil die freaky dreams!!!!)

• Topic Starter Topic Starter
gezien de prijzen van 1 pot whey neem ik aan dat je toch al snel 40 euro kwijt bent aan sups per maand gemiddeld

rond de 150 euro:o

om de 6 tot 8 weken en eiwit potje en soms is wat extra's

40 euro per 3 maand ongeveer!!

het overgrote gedeelte van alle supplementen is gewoon zwaar overrated!! goede basisvoeding is weer helemaal hip!

Mee eens ...maar toch als me $ het toe laat...40 euro pm geef ik de er dan wel aan uit....zo ongeveer.

---------------------------------------------------

Dit vond ik opzich wel een aardig antwoord.

Ik probeer altijd speciale dingen etc. dus ja ben wel wat kwijt per maand ja:p

Steeds minder, wijsheid komt met de jaren.

wat geeft??? ik uit??

Ik neem voornamelijk eiwit supplementen. Verder nooit iets.
Ben meer een gewone eter.

was mijn poll vroeger :D
ik denk dat ik rond de 0 tot 60 zit. zal van maand tot maand verschillen, de laatste tijd zit ik redelijk krap en is het meestal maar 20 euro in de maand ofzo

Gemiddeld denk 40-60 per maand, train nog niet zo lang. Heb pas 2x whey gekocht en nu de BSN Mass Stack dus dat krikt het gemiddelde lekker omhoog..

Terug
Naar boven